شهروند- حمل و نقل مسافر در انتاریو به زودی شکل جدیدی به خود می گیرد و مسافران هر روزی می توانند با استفاده از پروازهای ویژه ای که برای مسیرهای مختلفی در نظر گرفته شده است بسیار راحت تر از گذشته و طی زمان کمتری به مقصد برسند.

از تاریخ ۶ نوامبر، شرکت هواپیمایی FlyGTA خدمات ویژه ای را دو بار در روز و در روزهای دوشنبه تا جمعه از تورنتو تا بری ارائه می دهد که به وسیله هواپیمای کوچک هشت نفره انجام می شود.

برای استفاده از این سرویس ویژه می توان ماهانه و به مبلغ ۱۲۹ دلار Pass تهیه کرد.

این پروازها حل و نقل در استان انتاریو را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد و شاید روزی برسد که دیگر برای عبور و مرور در این استان نیازی به ماشین شخصی نداشته باشیم.

همچنین علاوه بر پروازهای بین تورنتو و بری، قرار است از ماه نوامبر پروازهای بین تورنتو و شهرهای کیچنر و واترلو نیز شروع شود.  چندی پیش اعلام شده بود که شرکت های هواپیمایی مانند Jetlines، Flair Air و اخیرا Swoop در تلاشند تا از سال ۲۰۱۸ خدمات پروازی ویژه ای را با قیمت بسیار مناسبی ارائه دهند که باعث خواهد شد تا سفر کردن در کانادا بسیار ارزان تر شود و بسیاری از افراد علاقمند بتوانند به راحتی و با صرف هزینه ای بسیار اندک برای سفرهای خود به هر هدفی که باشد برنامه ریزی کنند.