شهروند- از سال ۱۹۹۶ قوانین انتاریو در زمینه ی پوشش برای زنان تغییر کرد. این تغییرات که با کمک فعالان حقوق زنان به دست آمد به زنان این اجازه را می دهد که مانند مردان در صورت دلخواه بدون پوشش بالاتنه در مکان های عمومی ظاهر شوند. اما عرف جامعه تغییر نکرده است و با وجود حمایت قانون برخی از زنان به دست پلیس دستگیر شده و از لخت بودن آنها ممانعت به عمل آمده است.

به تازگی پارک آبی کالیپسو(Calypso) در انتاریو اعلام کرد که به زنان اجازه می دهد در صورت تمایل بدون پوشش بالاتنه در این پارک رفت و آمد کرده و از بازی های آبی لذت ببرند. پیش از این، این پارک آبی مانند تمام پارکهای آبی فرم مخصوص خودش را داشت و در قوانینش نوشته بود که افراد باید پوشش مناسب داشته باشند.

با وجود این امکان تاکنون زنان بسیار کمی از این امکان استفاده کرده اند و بیشتر آنها تمایل دارند که بالا تنه شان پوشیده باشد. در سال ۲۰۱۸ یکی از زنان انتاریو به دادگاه حقوق بشر این استان علیه این پارک شکایت کرد زیرا مدیر عاملش می گفت زنان حق ندارند داخل پارک لخت باشند و باید پوشش بالانته داشته باشند. این تغییر در قوانین بعد از این شکایت صورت گرفته است.