بسیاری از عوامل بر سلامتی شما تاثیر دارد که برخی را نمی توانید کنترل کنید مانند ساختمان ژنتیکی یا سن تان، اما می توانید سبک زندگی تان را تغییر دهید. با پیش قدم شدن در داشتن زندگی سالم می توانید احتمال بیمارهای قلبی، سرطان، سکته و سایر بیماری های جدی را کاهش دهید :

 با انجام آزمایش های مورد نیاز:

* ثابت نگه داشتن وزن مناسب

 * خوردن غذاهای متنوع سالم و محدود کردن خوردن چربی های اشباع شده و پر کالری

* انجام حرکت های فیزیکی

* کنترل فشار خون و کلسترول

* استعمال نکردن دخانیات

* محافظت خود در برابر نور شدید آفتاب

* عدم مصرف الکل یا نوشیدن متعادل آن

داشتن سبک زندگی سالم به شما برای مواجهه با تغییرات عادی سن کمک کرده و موجب می شود که افرادی که علاقمند به زندگی شان هستند توجه بیشتری به سلامتی شان داشته باشند. در واقع این نتیجه تحقیق، نگاهی به ارتباط بین توجه به سلامتی و مراقبت های پیشگیری کننده دارد.

از هر فردی بر اساس جنسیتش درباره استفاده از ۶ سرویسی که مراقبت های پیشگیری کننده را ارایه می داد، پرسش هایی کردند که شامل تزریق واکسن آنفولانزا، آزمایش خون برای کلسترول، آزمایش برای سرطان روده، ماموگرافی، سرطان دهانه رحم و سرطان پروستات بود.

پیش از تجزیه و تحلیل این اطلاعات، محققان دریافتند که احساس تمایل بیشتر برای انجام آزمایش با احتمال بیشتر انجام دادن آزمایش کلسترول یا سرطان روده در ارتباط بود. زنان تمایل زیادی به انجام ماموگرافی یا آزمایش دهانه رحم داشتند و مردان تمایل زیادی به انجام آزمایش پروستات داشتند.

مراقبت های روانی شامل احساسات، روح و روان و اجتماعی بودنمان است. اینها بر چگونگی فکر، احساس و عمل مان در مواجهه با زندگی تاثیر دارد. همچنین به تعیین چگونگی مواجهه با اضطراب، در ارتباط با دیگران و انتخاب هایمان، کمک می کند .

مراقبت روانی در هر مرحله از زندگی بسیار مهم است از دوران کودکی تا نوجوانی و بزرگسالی.

شناخت از ریسک و خطرات نبایستی موجب ناراحتی و نگرانی ما باشد، بلکه با مطالعه و مشاوره با متخصصان از جمله مشاور امور مالی می توانیم زندگی همراه با آرامش و آسایش داشته باشیم. در این خصوص پیشنهاد می شود با توجه به توان مالی مان اقدام به طرح و برنامه ریزی و پوشش های بیمه نظیر بیمه تکمیلی ـ ناتوانی جسمی ـ از کار افتادگی ـ بیماریها ـ مراقبت ویژه ـ حوادث و عمر برای خود و عزیزانمان باشیم.

اقتباس  www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید: