شهروند- نام Althea Reyes ، ملکه زیبایی اهل انتاریو برای بسیاری از ما آشنا نیست و شاید بهتر باشد که هرگز به این خانم جنجالی نزدیک نشوید. آلتا رییز تا کنون حداقل  ۳۰ فرد و شرکت را تحت دعاوی گوناگون به دادگاه کشانده است و گاهی در هنگام باختن مورد پرونده در دادگاه ، از وکیلی که علیه او به دفاع پرداخته نیز شکایت کرده است. دادستان کل انتاریو او را “جنجالی مضحک” می نامد و بر اساس حکمی که روز سه شنبه اعلام شد این خانم دیگر نمی تواند بدون اجازه ی قاضی علیه فردی شکایت کرده و پرونده ای را برای دادخواهی به دادگاه ببرد.

تعداد کسانی که خانم رییز از آنها شکایت کرده است طیف وسیعی دارد و شامل بسیاری از افرادی که با این خانم روابط عاطفی داشته اند هم می شود.

رییز در مدرسه حقوق درس خوانده است، اما هیچ وقت گواهینامه خود را برای وکیل شدن دریافت نکرد. او از دانش خود در زمینه ی قانون استفاده می کند و علیه افراد مختلف شکایت کرده و آنها را به دادگاه می کشاند. پیش تر در سال ۲۰۰۹ وی از این که پرونده ای را که مرتبط با دخترش باشد به دادگاه ببرد منع شده بود.

خانم آلتا رییز تلفنی از روزنامه ی تورنتو استار درخواست کرده است که خبری را مرتبط  با او منتشر نکند و این خبرگزاری می گوید این خانم تهدید کرده است که تمام تلاشش را می کند تا با کسب اجازه از قاضی به زودی شکایتی را علیه تورنتو استار به دادگاه ببرد. این صد و نود و هفتمین بار است که فردی در کانادا از شکایت در دادگاه منع می شود.