شهروند-   فروشگاه “مالابار” که در مرکز شهر مونترال و در منطقه ای پر رفت و آمد قرار دارد،اولین شعبه اش در وینی پگ در سالهای ۱۸۸۰ باز و شروع به کسب و کار کرد و مشتریان زیادی را به خود جلب نمود. پس از وینی پگ شعبه دوم خود را در تورنتو راه اندازی کرد که هنوز مشغول  به کار است.

 

 خانم سوزان کوهن  که اکنون ۶۸ سال دارد شعبه مونترال Malabar را ۲۵ سال پیش خریده، اما این فروشگاه لباس های ویژه در واقع از ۱۱۵ سال پیش شروع به کار کرده است. او به خبرنگار روزنامه انگلیسی زبان «گزت » در مورد کسب و کارش گفته «بزرگترین پاداش من در این فروشگاه درآمد مالی و پول نبوده، بلکه آنچه سبب خوشحالی من می شود لبخند رضایت مشتریان فروشگاه است.»

خانم کوهن توضیح داده چون نتوانستم خریدار مناسبی برای فروشگاه پیدا کنم، مجبور به بستن آن شده ام و علاوه بر این من هم اکنون سن و سالی دارم که باید کمی به خودم برسم و بازنشسته شده و به کارهای مورد علاقه ام، بپردازم.

گروه های متنوعی ازمشتریان  Malabar بوده اند. طراحان مد کارهای خود را در این فروشگاه عرضه می کرده اند . لباس های این فروشگاه بخصوص برای مناسبت های ویژه مثل « هالوین » و « کریسمس» لباس های مورد علاقه مشتریان بوده است .  بازیگران و گروه های تاتری هم در مواردی لباس های مورد نیاز خود برای اجراهای صحنه ای از    Malabar تهیه می کرده اند.