رادیو فردا: سهراب مختاری فرزند محمد مختاری به رادیو فردا گفت پس از گذشت ۲۰ سال از قتل‌های زنجیره‌ای هنوز حکومت از برگزاری یک مراسم عمومی برای قربانیان جلوگیری‌ می‌کند. سهراب مختاری اظهار داشت در جمعه‌های مصادف با قتل‌های زنجیره‌ای اعضای کانون نویسندگان و خانواده‌ها در امامزاده طاهر کرج برای بزرگداشت قربانیان گرد هم می‌آیند و جمعه آینده نیز مراسمی در این گورستان برگزار خواهد شد.

محمد مختاری عضو کانون نویسندگان، بیست سال پیش توسط نیروهای وزارت اطلاعات به سرکردگی سعید امامی در خیابان ربوده شد و کمی بعد جسد وی در خیابان رها شد.

سهراب مختاری می‌گوید دادگاه متهمان قتل‌های زنجیره‌ای نمایشی بوده و بیشتر برای پوشش دیگر مقام‌های وزارت اطلاعات بود که متهمان از آنها نام برده‌ بودند.

فرزند محمد مختاری گفت در پرونده قتل‌های زنجیره‌ای متهمان گفته بودند که وزیر اطلاعات (قربانعلی نجف‌آبادی) و شماری از مقام‌‌های وزارت اطلاعات در جریان این قتل‌ها بوده‌اند اما هیچگاه به این اتهامات رسیدگی نشد.

او اظهار داشت که پیش از قتل محمد مختاری، پدرش به همان شیوه بارها در خیابان ربوده شده و مورد بازجویی قرار گرفته بود که به آن هرگز رسیدگی نشد.

روشن شدن حقیقت و اجرای عدالت خواسته‌ای است که به گفته سهراب مختاری خانواده‌های قربانیان قتل‌های زنجیره‌ای از آن کوتاه نخواهند آمد.

فرزند محمد مختاری قتل‌های زنجیره‌ای را بیان‌کننده این حقیقت دانست که دگراندیشان و روشنفکران سال در ایران در این سال‌ها سرکوب شده‌اند.