شهروند- تارا هیلز (Tara Hills) صاحب نه فرزند است و همیشه با واکسن زدن به کودکان خود مخالف بوده است. تارا می گوید موضع هیچ کس در زمینه ی واکسن زدن و معایب و مزایای آن روشن نیست و دکترها اصلا کمک چندانی به فهم این که بالاخره این روند موثر است یا مخرب، نمی کنند.

 

در سالهای اخیر بسیاری از مردم در سراسر دنیا از واکسن زدن به کودکان خود امتناع می کنند و اعتقادی بین آنها وجود دارد که واکسن زدن برای کودکان بسیار مضر است. این اعتقاد در حال افزایش است و داده های آماری نشان می دهد که در نیمه ی اول سال ۲۰۱۸ میزان بیماری های واگیردار در بین نوزادان و کودکان که واکسینه نشده اند در اروپا افزایش پیدا کرده است.

تارا هیلز می گوید او نیز همیشه جزو مخالفان واکسن بود تا این که در سال ۲۰۱۵ تمام فرزندانش دچار یک بیماری واگیر شدند و تارا مجبور شد که خودش دست به اقدامی عملی زده و درباره ی واکسن تحقیقات دقیق و جامعی را انجام دهد. بعد از آشنایی با یک وبلاگ تخصصی در این زمینه تارا به این نتیجه رسید که واکسن برای کودکان بسیار ضروری است و هم اکنون تمام فرزندانش را واکسینه کرده است.

تارا هیلز می گوید اگر دکترها با جانبداری کمتر و با صبر بیشتری اهمیت استفاده از واکسن را برای خانواده ها توضیح دهند بسیاری از افراد مخالف به اهمیت آن پی خواهند برد. هیلز از خانواده هایی که از واکسن پرهیز می کنند می خواهد که در این زمینه مطالعه کرده و فرزندان خود را واکسینه کنند.