در حالی که تا دیروز علمای دهر معتقد بودند شب کاری برای انسان بسیار خطرناک ا ست و طول عمر آدمیزاد را کاهش می دهد، اما تحقیقات و مشاهدات بالینی اخیر یکی ازخبرگزاری های معتبر نشان داده که این فرضیه کشک است چون شغل شبانه هم طول عمرافراد را زیاد می کند، و هم عرض آن را.

بر پایه گزارش “وصلت نیوز” سید حسین میرخلیلی پسر سید حسن خلیلی نماینده خیلی اصولگرای میناب، به میمنت و مبارکی مشاور محمد باقر نوبخت در سازمان برنامهو بودجه شد.

وصلت نیوز تایید کرده که سید حسن خان خلیلی سالهاست به شب کاری و در سمت دامادی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی، سخنگوی دانشگاه تهران در روزهای جمعه، به  کار مشغول می باشد. حجت الخدا احمد خاتمی نیز درپاسخ به سئوال تلفنی وصلت نیوز که آیا آقای سید حسن خان میرخلیلی در منزل ایشان شب کار است، گفت: بله ایشان داماد بنده است. وصلت نیوز همچنین پرسیده که آیا شماسفارش ایشان را به جناب نوبخت کرده اید؟ احمد خاتمی پاسخ داده: به این برکت خیر،اینجانب فقط شب ها سفارش ایشان را به دخترم می کنم، حالا اگر دخترم سفارش ایشان رابه نوبخت کرده، بنده بی خبرم.

۲

“علاف نیوز” هم در گزارشی از قول جواد ظریف گفته، دخترانم “خانه ارند” . ۶ باب خانه در تهران و دو باب ویلا در گردنه حیران دارند امادامادهایم روزها ول می گردند چون شب ها شغل خوبی دارند. عباس صالحی وزیر ارشاد نیزنقل کرده که دو پسر دارم که منتظرم مقامات نظام آنها را به غلامی قبول کنند ودستشان را بگیرند. کریمی قدوسی نماینده سپاهی و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم بهعلاف نیوز گفته که هفت فرزند دارد چون گول توصیه رهبر در رساندن جمعیت به مرز ۱۵۰میلیون را خورده، به همین دلیل دو تن از آنها را فرستاده حوزه علمیه تا شایدبتوانند دختر یکی از مراجع را تور کرده و همگی عاقبت بخیر شوند. نادر قاضی پورنماینده اولترا اصولگرای مجلس هم تایید کرده دو تا داماد دارم که هیچ شغل دولتی ندارند چون پول توی کار آزاد است، همچنین یک پسر دارم که به چوپانی مشغول است چون قرار است در آینده پیغمبر شود. همچنین فرهاد دژپسند وزیر جدید اقتصاد، هادی خان، دُردانه خوش تیپ جناب رحمانی فضلی وزیر کشور را به عنوان مشاور خود منصوب کرده ودر جواب تشکر وزیر کشور گفت: ای آقا قابل شما را نداره، شاید هم خداخواست و فامیل شدیم.

آقا محمد خان شریعتمداری وزیر جدید کار، معروف به “وزیر المومنین”، ایشان نیز محمد کبیری، فرزند ارشد رئیس سازمان نظام کشاورزی و معاون معزول وزارت کشاورزی را به عنوان معاون خود منصوب کرد و در پاسخ خبرگزاری مهر گفت: خیلی خوش تیپ است و جان می دهد برای شب کاری و شغل با برکت دامادی مقامات عالی رتبه نظام.

۳

به گزارش فامیلنا و خبرگزاری “ژن نیوز”، وزیر صنعت و معدن، خانم راضیه لک رئیس اسبق سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور را که نم پس نمی داد ازصندلی معاونت بلند کرد و داماد حسن روحانی را به سمت نشستن روی صندلی چرمی منصوب نمود. در متن حکم کامبیز مهدی زاده، داماد رئیس جمهور آمده است:

با توجه به قحط الرجالی که در اثر فرار مغزها بوجود آمده و با عنایت به اینکهبه هرکسی نمی توان اعتماد کرد و با اذعان به پیدا کردن شریکی مطمئن و مورد اعتمادو با عنایت به سوابق ارزشمند جنابعالی در شناسایی و پیدا کردن معادن مایه دار کشوربا دستگاه گنج یاب، به موجب این حکم، علی الحساب و تا پیدا شدن پست های بهتر، به سمت« معاون وزیر و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور» منصوب می‌شوید. خیرش را ببینی.

۴

در موردی دیگر و بنا بر گزارش روابط خصوصی آموزش و پرورش، جناب وزیر، داماد خود سید مرتضی دزفولی را به سمت دستیار ویژه خود کرد. در حکم پدر زن، ببخشید در حکم جناب وزیر آمده است:

 ان تنصرالله دامادکم و دامادکم ینصرکم و اولادکم

به داماد خود کمک کنید که ایشان نیز شما و دخترتان را یاری خواهد داد.

جناب آقای سید مرتضی خان دزفیلی

از آنجا که خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی تاریخی و نعمتی بزرگ است که نصیب هر آسمان جلی نمی شود و فقط داماد های برگزیده خداوند از آن بهره مند می شوند و شغل شبانه دامادی سرانِ نظام نیز شاهینی است که به اذن ذات اقدس ملایونی،مقام شامخ ولایت روی سر بعضی خواص می نشیند و هفت پشت طرف را بیمه می کند، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت دامادی، به عنوان دستیار مخصوص وزیر آموزش و پرورش منصوب شدهو رجاء واثق داریم که شما با تجربیات ارزشمند خودتان قادر هستید تا مادامی که ما افتیضاح نشده ایم بار خود را ببندید.

امید است با اتکال به پدر همسرتان که جای پدرتان هستند و با دوری از دوستان ناباب و لهو ولعب، به کسب روزی حلال مشغول شده و با آموزش صحیح در پرورشفرزندانتان با پول حلال کوشا باشید.

و من الله خیلی توفیق، وزیر آموزش و پرورش، و پدر همسر نازنین ات سید محمد بطحایی