نکته ها ۶۲

درمورد ترورفخری زاده، دانشمند هسته ای ایران، وسیله سرنشینان یک نیسان آبی، آنقدرحدس وگمان زده اند وسناریوهای مختلف مطرح کرده اند ونوشته اند که آنچه درمورد اولین خورش قیمه ای که حوا پخت نقل می کنند، قابل باورتراست.

می گویند حوا اولین چلوخورش قیمه اش را بدون گوشت ولپه ولیموعمانی ورب گوجه فرنگی پخت وچقدرهم خوشمزه شد!

شرکت سازنده نیسان هم که دیده هرحادثه ای پیش می آید یک نیسان آبی درآن شرکت دارد، به منظور ایجاد اطمینان در بین خریداران، یک نیسان آبی کم رنگ  تولید کرده است که از بیرون می شود قسمت عقب آن را کنترل کرد ودید که نه کسی آنجا مخفی شده ونه تیرباردرآن کارگذاشته اند.

درطرف شاگرد در این اتوموبیل هم نیمه باز طراحی شده واصلا بسته نمی شود تا خیال خریدار از صندلی جلو هم راحت باشد!

ضمنأ!

ضمنأ، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفته است دستگاه‌های امنیتی ایران از «محل بروز احتمالی» سوءقصد به محسن فخری‌زاده مطلع بودند و می‌دانستند که «قرار است در همین نقطه‌ای» که کشته شد ترور شود…

پرسیده شده پس چرا اقدامی نکردید؟

احتمالن فرموده اند صبرکردیم ببینیم اطلاعات مان درست است یا نه؟ حقوق خبرچین مربوطه را زیاد کنیم یا نکنیم و دفعه دیگر خبری را که داد جدی بگیریم یا بگیم ولش کن بابا این خبرش هم مثل اون خبرشه!

ضد عفونی ته دریا!

مقامات چین بر عکس چشم های ریز وتنگی که دارند، درعمل بسیار گشاده دست وبه قول معروف، دست ودلبازند. به شهادت صیادان ایرانی جنوب،  ته دریاهای ایران را جوری با دقت آب وجارو و تمیزمی کنند که نه تنها یک ماهی بلکه یک قورباغه هم نمی تواند جان سالم بدر ببرد وازدست شان دربرود. میگن مثل کشتی گرهاشون وقتی کمرهمه آبزیان را به خاک رساندند، یعنی بلندش کردند وزدندش زمین، با این دستمال های ضد عفونی که مد شده وتوی همه خانه ها هست، ته دریا را ضد عفونی هم می کنند که اگرخدای نکرده یک سگ ماهی ازدست شان دررفته باشد ، کرونا نگیرد

از اعضای بدن باید ترسید!

علمای آن دنیا شناس! می گویند روز قیامت، اعضای بدن انسان یکی یکی وبه ترتیب قد می آیند جلوی میزقاضی وعلیه شخص شهادت می دهند.

مثلا دست اون آقای خاوری که سه هزارمیلیارد تومن پول ملت را چاپید ورفت کانادا، می آید جلو وشهادت می دهد که این آقا اول من را ازتوی جیبش درآورد ، بعد وادارم کرد یک کمی پس کله اش را بخارانم وآنگاه گفت یا به زبان خوش به  مال ملت دست درازی کن یا با دست چپم این کاررا می کنم!

بهش گفتم مال ملت را کش رفتن، گناه دارد، درحقیقت دزدیست، دست آدم را قطع می کنند…، خندید وگفت نترس، دست آفتابه دزد ها را قطع می کنند نه دست من را  ومن هم ناچاراطاعت کردم. راستش حسودیم هم می شد ونمی توانستم ببینم دست چپ که خدا خلقش کرده واسه کاری های دیگر! بیاید جای من را بگیرد.

کلید آقای روحانی هم می آید جلوی قاضی و می گوید، آقای قاضی، این بابا من را بین کلیدها بی آبرو کرد.

بدیهی است قاضی خواهد گفت  فعلا نوبت اعضای بدنه که بیایند وشهادت بدهند نه کلید وانبردست، اما کلید زبان نفهم خواهد گفت من این چیزها حالیم نمیشه و از این آقا شکایت دارم!

البته چشم های کارگران بیشتر ازهمه شکایت می کنند که آقای قاضی اجازه، ما هرچی  دیدیم وپسندیدیم وبه صاحبمان گفتیم اینو برام بخر، گفت هنوزیارانه ها را نریخته اند ونخرید!

زبان که دیگه هیچی، هرچی به دهنش میرسه میگه وازصاحبش شکایت می کنه. مثلا زبان آقای ظریف میاد جلوی میزقاضی و میگه آقا اجازه، این آقا ما را وادار کرد بگیم ایرانی ها این زندگی را خودشان انتخاب کرده اند. قاضی چپ چپ آقای ظریف را براندازمی کنه و میگه الان نشونش میدم به مردم تهمت زدن یعنی چی …!

و معده های کارگران هفت تپه شکایت می کنند که صاحب من  ساعتها من را گشنه وتشنه می گذاشت بعد هم هرآت وآشغالی که گیرش می آمد می داد بخورم و تازه یه بگیرکوفت کن هم نثارم می کرد!

علمای آن دنیا شناس میگن قاضی چنان دلش به حال مردم ایران خواهد سوخت که میگه همه بروند بهشت، بعد با انگشت یک نفر را نشان می دهد ومی گوید اون آقا وطرفدارش وایسن کارشون دارم!

معلولان خیلی راضی!

در روزجهانی معلولان، معلولین ایران که نمی دانستند اسم خودشان را بگذارند معلولان یا معلولین که خدا را خوش بیاید، ازوضع خودشان بشدت اظهار رضایت کردند ومی گفتند ما زیادی راضی هستم و نمی دانیم چیکارکنیم! نه به زور پس گردنی ها، همینطوری الکی!

یکی شون می گفت وقتی جوانهای دست وپا دار وتحصیلکرده اینجور  چهارچنگولی توی حل مسائل زندگی شان مانده اند، ما دیگه چی داریم بگیم؟ خیلی هم راضی هستیم!

مرلین مونرو و انیشتین و جمهوری اسلامی

می گویندمرلین مونرو به انیشتین پیشنهاد کرده بود بیا باهم ازدواج کنیم تا فرزندمان زیبائی را ازمن ونبوغ را ازشما به ارث ببرد .

و انینشتین جواب داده بود خانم عزیز اگربرعکس ارث ببرد چی؟!

جمهوری اسلامی ما هم از جمهوری دردنیا وبقیه مخلفاتش، ارثی برده که زیبائی اش چشم آدم را میزند !

۲۵ سال کمه!

به گزارش دوسایت خبری ایندیپندنت وپیک ایران، دانشمندان با اکسیژن درمانی سلول‌های بدن انسان را ۲۵ سال جوان کرده‌اند . این عکس را هم برای نمونه  ضمیمه اش کرده اند که خیال نکنیم شوخیه!

ظاهرن از این کشف استقبالی نشده چون ۲۵ سال جوانتربشویم می رسیم به دوران طلائی رفسنجانی!  خیلی ها گفته اند هروقت ۵۰ سال جوانتر کردن را یاد گرفتند، لطفن ما را هم خبرکنید!

گاو است، چه سرش می شود؟

یک مزرعه دار روس، برای گاوهایش عینک‌های وی‌ آر (واقعیت مجازی) درست کرده تا اضطراب آن‌ها را کاهش دهد.

سالهاست که گاوها با وجود گاوبودن شان رفته اند توی فکرکه خدایا آخروعاقبت ما چی میشه ودردورانی که آدم ها در بعضی ازکشورها توی سطل زباله دنبال غذا می گردند، چی گیرما میاد که بخوریم؟ (خوشبختانه اسم کشورها را نمی دانند، گاو اند چه سرشان می شود؟!)

این عینک‌ها که با “ساختار سر گاوها” تطبیق داده شده اند، تصاویر بی‌نظیری ازیک تابستان بدون کرونا وماسک، و یک علفزاروسیع را نشان گاو مادرمرده می‌دهند وباعث می شوند نیش گاوه بازبشه وبگه آخ جون، عجب زندگی شیرینی !

صاحب این مزرعه گفته است گاوها وقتی این علفزارسرسبزووسیع الکترونیکی را می بینند، خدا را شکرمی کنند و توی دل شان می گویند، حالا که آدم ها برای ما چنین زندگی شادی ترتیب داده اند وچنین آینده روشنی برایمان درنظرگرفته اند، بگذارما هم شیری تحویل شان بدهیم ازسرشیرغلیظ تروچرب تر. وشیری تولید می کنند عین خامه که برای صبحانه با عسل بخورند وکیف کنند …

گاو است….،چه سرش می شود آنچه دارند نشانش می دهند در حقیقت یک نوع وعده الکترونیکی وازنوع بزک نمیربهارمیاد است؟!

مکانی برای تفکر

خوزستانی ها امکان تازه ای برای تفکریافته اند، دنج ،خلوت وجائی که کسی مزاحم آنان نمی شود!


قبض برق که میاد، ایرانی ها تنه ادیسون وعمه اش را درگورمی لرزانند!


ازملت غیور، تبدل شدیم به امت شهید پرور وبعد بیکارانی موبایل بدست!