شهروند- براد بلر (Brad Blair)، معاون رئیس پلیس انتاریو، داگ فورد را تهدید کرده است که از او به دلیل درخواست برای داشتن ماشین اختصاصی و تعویض معاون رئیس پلیس انتاریو به دادگاه عالی انتاریو شکایت خواهد کرد.

براساس اطلاعات فاش شده داگ فورد از کمپانی A1 Mobility درخواست کرده است که ماشین ونی را برای وی طراحی کند که تمام تجهیزات داخل آن لوکس است و این تجهیزات حدود ۵۰,۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

این هزینه شامل هزینه ی خود ماشین ون نمی شود. براد بلر مدعی است که داگ فورد در تلاش است این هزینه از دفاتر مالی استانی انتاریو حذف شود و بسیاری از ایمیل های رد و بدل شده بین این کمپانی و دفتر فورد با ایمیل های شخصی انجام شده است.

سخنگوی دفتر داگ فورد می گوید داگ فورد این ماشین را برای سفرهای استانی نیاز دارد و قصد این را ندارد که هزینه ی آن را از عموم مخفی کند.

همچنین بلر می گوید داگ فورد در تلاش است تا دوستش ران تاورنر (Ron Taverner) را به عنوان معاون رئیس پلیس انتاریو جدید جانشین وی کند. داگ فورد این اتهامات را رد می کند و می گوید که تنها در تلاش است تا تیم محافظتی خودش را داشته باشد که البته درخواستی بسیار عجیب است.