بیمه بیماری های سخت کودکان، می تواند از یک ماهگی قابل صدور باشد و از طرفی دیگر از آنجا که پس اندازی در این بیمه وجود دارد، فرصتی به همگان می دهد تا با توجه بیشتر، ضمن برنامه ریزی جهت عزیزان خود دقت کافی را مبذول دارند.

این نوع بیمه در کنار پوشش بیماری های سخت رایج ۲۵ مورد متداول می تواند ۶ مورد بیماری مخصوص دوران کودکی را در برداشته و به طور کلی دو دسته پوشش بیماری در این نوع دیده می شود:

حالت اول: ۲۸ بیماری شامل ۳ مورد بیماری های دوران کودکی است:

Ret Syndrome, Cystic Fibrosis, Autism

  وحالت دوم:۳۱ بیماری شامل ۶ بیماری دوران کودکی است:

Type 1 Diabetes, Autism, Ret Syndrome, Cystic Fibrosis Mellitus, Cerebral Palsy, 

Muscular Dystrophy,   

بطور کلی سه حالت در این نوع بیمه وجود دارد و پولهای پرداختی حق بیمه در زمانهای مختلف معاف از مالیات به شرح زیر خواهد بود:

در صورت قطع بیمه پس از ۵ سال دریافت کننده ۲۵ درصد حق بیمه پرداختی خواهید بود.

پس از ۱۰ سال پرداخت دریافت کننده ۵۰ درصد حق بیمه پرداختی خواهید بود.

پس از ۲۰ سال از پرداخت حق بیمه، دریافت کننده ۱۰۰ درصد حق بیمه پرداختی خواهید بود.

در نظر داشته باشید برای دریافت وجه بیمه پرداختی حق انتخاب های بسیار متنوعی دارید. در صورت عدم مطالبه پول از شرکت بیمه در واقع هر دو طرف معادله دریافت کننده هستید.

این مبلغ دریافت حق بیمه پرداختی می تواند:

صرف هزینه تحصیل فرزند و یا فرزندان شود.

صرف پیش خرید خانه شود.

برای شروع بیزینس می تواند مناسب باشد.

به دو طرف معادله اشاره شد و طرف سوم و چهارم هم وجود دارد که آن هم برگشت پول و یا اصل مبلغ بیمه شده بین ۲۵ هزار دلار تا ۲۵۰ هزار دلار است که در صورت خدای ناکرده فوت بچه به شرح زیر پرداخت خواهد شد.

توجه شود این مطلب ربطی به بیمه عمر ندارد و شما می توانید بیمه های دیگری هم به آن اضافه کنید. ولی خود بیمه می تواند چهار حالت باشد که قابل انتخاب خریدار بیمه نامه است.

بی شک بیمه مناسب می تواند چاره خوبی باشد و تا زمانی که آثار و علایم بیماری در شخص دیده نشده، می توان لااقل پیش بینی لازم را از نظر مسایل مالی به عمل آورد تا برای درمان، جدا از مشکلات روحی و روانی که برای شخص از جهت این بیماریهای خطرناک پیش می آید، لااقل دغدغه های مالی نداشته باشیم.

همانطور که ملاحظه کردید بیمه ها، طراحی های مختلفی دارند، بنابراین به نفع ما است که در زمان اخذ بیمه از مشاوری متخصص کمک بگیریم.

www.cover4u.ca  اقتباس

از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ و news@insufin.com  جوابگوی سئوالات شما عزیزان می باشد. از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ ورسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

www.cover4u.ca   www.insufin.com    www.sherkatebimeh.com 

www.youtube.com/sherkatbimeh   www.facebook.com/Insufin