شهروند- تینا فونتن (Tina Fontaine)، در تاریخ ۱۷ ام آگوست ۲۰۱۴ در حالی که در یک پتو پیچیده شده بود از بالای صخره به داخل رودخانه سرخ وینی پگ پرتاب شد. علی رغم برانگیخته شدن احساسات عمومی و خشم فعالان حقوق کودکان در سراسر کانادا هیچ کس در رابطه با ناپدید شدن و کشته شدن او دستگیر و متهم نشد.

تینا فونتن جزو کودکانی بود که در خانواده ای مشکل دار بدنیا آمد و در سال ۲۰۱۱ پدر خود را در دعوا و بر اثر کتک خوردن از دست داد. اما بعد از این اتفاق تینا هیچ جلسه ی مشاوره و کمک دولتی برای غلبه بر مشکلات روحی و روانی اش دریافت نکرد و در این مدت به دلیل مشکلات روحی و خلا عاطفی به اعتیاد روی آورد و بارها مورد سو استفاده جنسی قرار گرفت.

خاله ی تینا، تلما فاول (Thelma Favel ) که برای مدتی از او نگهداری می کرد می گوید که تازه بعد از خواندن گزارش های مختلف متوجه عمق مسایل و مشکلاتی شده است که تینا از آن عبور کرده است و به آنها بی توجهd شده است. تلما فاول از مراکز مراقبت از کودکان و دولت کانادا و فعالان در این زمینه می خواهد که به این کودکان توجه بیشتری شود تا از مرگ بسیاری از کودکان دیگر که داستانی مانند تینا دارند جلوگیری شود مسئله ای که به عقیده ی او تاکنون  اتفاق نیفتاده است و حتی مرگ تینا کمکی به بهبود اوضاع نکرده است.