زندگی جنگ است؟ زندگی جبر است؟ زندگی اختیار است؟ زندگی سخت است؟ زندگی عشق است؟

زندگی هر چه هست و هر کدامش بر دیگری بچربد، دوست داشتنی ست و شاید زمانی که اهمیتش را  درک کنیم، آن وقت برای آن چه خوبش می دانیم، نسبت به آن چه که بد می شماریم، بیشتر هزینه می کنیم،  و بیشتر سرمایه گذاری می کنیم.

شما چطور؟  کدامین ما از لحظه بعدمان آگاه هستیم؟ از شرایط برخورداری سلامت؟ آیا می دانید فقط در همین کانادا روزانه بیش از ۵۶۱ نفر دچار بیماری سخت می شوند؟

کودک که بودیم صاف تر و بی غل و غش تر می خندیدیم. اما عبور زمان از هر یک از ما با توجه به روند زندگی و نوع تربیتمان انسانهای متفاوتی ساخته است.  به نحوی که گاه اشتیاق های صادقانه مان با سیاست های رفتاری اجباری تلفیق شده و در مقاطعی دیگر واقعیت خودمان آنی نیست که بروز می دهیم. به هر حال در این گذر، طعم خوش زنده بودن را تجربه می کنیم و همیشه در هر سنی، از عشق استقبال می کنیم.

لحظاتمان به سرعت می گذرد، گویی دیروز بود که سن و سال بزرگترها به نظرمان زیاد می آمد، امروز خود در آن سن و سال قرار داریم و دریافته ایم هنوز زندگی را می خواهیم و بر ریسمان آن  با قدرت چنگ می زنیم. شاید به خاطر علایقی که امروز به ما متصلند. حالا دیگر عشق را می شناسیم و اگر فرزندی داریم قسمتی از تپش قلب مان برای اوست.

هیچ یک از ما نمی دانیم چه وقت قرار است از دیگران جدا شویم؟ چه زمانی نوبت خالی شدن جای ماست؟ برای نبودن نفس هایمان، برای حس نشدن، برای لمس نکردن خاک و درخت، چه روزی مقدر است؟ زندگی آهنگی دلنواز دارد که از دست هر که می رود برایش می گرییم. در روزهای نخست از کوتاهی زندگی می گوییم و به سرعت در پس کارهای دیگر فراموشمان می شود.

به اطرافتان نگاهی بیندازید، چه کسانی را دوست دارید؟ به چند نفر متعهدید؟ بدهی های شما را در صورت عدم حضور فردایتان چه کسی پرداخت خواهد کرد؟ خانه شما در چه مرحله ای است؟ اگر به بانک مقروضید در صورت نبودتان چه کسی آن را پرداخت می کند؟

این ما هستیم که باید آینده را قبل از هر چیز برای خودمان و سپس عزیزانمان و خانواده مان روشن و زیبا بسازیم. امروز به آن فکر کنیم و  از عشق به بیمه  بویژه بیمه بیماری های سخت و بیمه عمر، پیوندی عاقلانه بزنیم.

با توجه به حجم زیادی از اطلاعات غلط توسط افراد غیر واجدشرایط در رسانه ها، توصیه می شود در همه موارد تخصصی بویژه امور مالی و بیمه از افراد چند شغله، بی تجربه، غیر متخصص  و دلال استفاده نکنید.  روزهای زندگی با عشق توأم است و بیمه هم ابزاری برای ابرازعشق است. این ما هستیم که باید قدرت حفظ آن را داشته باشیم.

www.cover4u.ca  اقتباس

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه  های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سئوالات شما عزیزان می باشد. از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید

www.cover4u.ca   www.insufin.com    www.sherkatebimeh.com  www.youtube.com/sherkatbimeh   www.facebook.com/Insufin