خبرگزاری هرانا سخنگوی اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش تهران از ارسال پرونده یکی از مدارس تهران به قوه‌ قضائیه در رابطه با کلیپ رقص با ترانه جنتلمن و همچنین شناسایی و بررسی مدرسه ای دیگر خبر داد. دستکم دو معلم نیز در این خصوص از کار برکنار شده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از فارس، پرونده یکی از مدارس در رابطه با رقص با ترانه “جنتلمن” به قوه قضائیه ارسال شده است.

در پی پخش ویدیویی از همخوانی دانش آموزان با یکی از ترانه‌های ساسی مانکن در شبکه‌های اجتماعی، مسعود ثقفی، سخنگوی اداره‌کل آموزش‌ وپرورش تهران از ارسال پرونده یک مدرسه تهران به قوه‌ قضاییه خبر داد.

آقای ثقفی گفته: “بعد از پخش‌ کلیپ‌های جنجالی، حراست اداره‌کل آموزش و پرورش تهران به بررسی و شناسایی مدارس هنجارشکن پرداخت که در نتیجه یکی از مدارس با تکمیل پرونده حراست به قوه قضاییه معرفی شد.”

وی همچنین از ادامه روند بررسی دبستان دیگری در منطقه یک خبر داد و گفت:”به محض اینکه مستندات تکمیل شود، پرونده این مدرسه نیز به مراجع ذی‌صلاح ارجاع می‌شود.”

ثقفی با اشاره به اینکه با دو معلم در این خصوص قطع همکاری شده است در پایان خاطر نشان کرد: “دستورالعملی به ما ابلاغ شده است که مدارس این کلیپ‌های جنجالی بلافاصله شناسایی و به قوه‌قضائیه معرفی شوند.”