شهروند- سازمان بهداشت عمومی تورنتو اعلام کرد که دو نمونه بیماری سرخک اخیرا در تورنتو مشاهده شده است و به شهروندان این شهر هشدار داد که در صورت بروز علائم ناشی از این بیماری که شامل تب شدید،  سرفه، آبریزش بینی، قرمزی چشم، حساسیت شدید به نور، قرمزی پوست می شود سریع به دکتر خانوادگی خود مراجعه کنند. این بیماری در سراسر جهان دوباره شیوع پیدا کرده است و کارشناسان می گویند شاید یکی از دلایل آن مقاومت برخی افراد در مقابل تزریق واکسن  و باور غلط این افراد درباره ی مضرات واکسن است.

سازمان بهداشت تورنتو از کسانی که در دو تاریخ ۵ ام و ۸ ام ماه می در مکان هایی که در ادامه می آید حضور داشته اند، می خواهد که برای انجام آزمایش به دکتر مراجعه کنند.

کسانی که در تاریخ ۵ ام ماه می بین ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر به رستوران Remely’s واقع در ۴۸۳۰ خیابان شپرد شرقی رفته اند،

کسانی که در این تاریخ بین ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب در ترمینال شماره ی یک فرودگاه پیرسون حضور داشته اند،

و کسانی که در این تاریخ با پرواز شماره ی AC848 ایرکانادا که ساعت ۸:۴۰ بعد از ظهر تورنتو را به مقصد انگلستان ترک کرد و در ساعت ۸:۳۵ صبح تاریخ ۶ ام مه به لندن رسید،

کسانی که در تاریخ ۸ ام ماه می از ساعت ۱:۳۰ تا ۵ بعد از ظهر به باغ وحش تورنتو رفته اند،

کسانی که در این تاریخ از ساعت ۵ تا ۷:۳۰ بعدازظهر در ترمینال شماره ی ۱ فرودگاه پیرسون حضور داشته اند،

و کسانی که با پرواز شماره ی AC849 در این تاریخ از لندن انگلستان به تورنتو آمده اند، باید به پزشک مراجعه کنند. این بیماری به سرعت و از طریق تماس عادی از فرد بیمار یا ناقل منتقل می شود.