رادیو امریکا: در ادامه جنجال برانگیز شدن سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به کانادا برای به دنیا آوردن فرزندشان، این بار یک عکس منتسب به آنها که در آن خانم جواهریان بی حجاب است، خبرساز شد.

در عکسی که روز چهارشنبه ۲۲ خرداد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است،‌ بازیگر نگار جواهریان را بدون حجاب در کنار همسرش رامبد جوان در حال گذشتن از یک خیابان نشان می دهد.

رامبد جوان تهیه کننده و مجری برنامه خندوانه در تلویزیون جمهوری اسلامی است که براساس قوانین آن، زنان باید با «حجاب کامل» و مورد تایید صدا و سیما در آن حضور پیدا می‌کردند.

این اولین بار نیست که انتشار عکس بی حجاب هنرمندان زن در خارج از ایران بحث برانگیز شده است. پیش از این نیز تصاویر آزاده نامداری، مجری سرشناس تلویزیون جمهوری اسلامی ایران که از مدافعان صریح پایبندی زنان به حجاب اسلامی بوده است، در حالی که در کشور سوئیس بدون حجاب مشغول نوشیدن آبجو بود، به رسانه ها درز کرد و او به ریاکاری متهم شد.

برخی از کاربران رسانه های اجتماعی عکس اخیر منتسب به نگار جواهریان را نیز با ماجرای بی حجاب شدن آزاده نامداری مقایسه کرده اند.

اما عده‌ای دیگر از کاربران مقایسه نگار جواهریان با آزاده نامداری را درست نمی دانند و معتقدند که خانم جواهریان هیچگاه عنوان نکرده که طرفدار حجاب است.

این زوج در روزهای گذشته نیز به ریاکاری متهم شده بودند و کاربران شبکه اجتماعی با انتقاد از سفر آنها به کانادا برای به دنیا آوردن فرزندشان، گفته بودند کسی که ادعا می کند ایران و مردمش را دوست دارد چرا می خواهد فرزندش در کشور دیگری به دنیا بیاید؟