شهروند- ویکتوریا موریسون ، ۲۶ ساله، ماهها در یک یخچال در شهر وی نی پگ زندانی بود و مورد سوء استفاده جنسی و تجاوز قرار گرفت. ویکتوریا می گوید از این که داستان زندگی و چهره اش برای همه آشکار شود ابایی ندارد و می خواهد به تمام کسانی که از این حادثه رنج برده اند بگوید که می توان  دوباره به زندگی بازگشت.

ویکتوریا موریسون زمانی که در ویندزور زندگی می کرد با مردی به نام پاوائو (Pavao) ، که اکنون ۳۰ سال دارد، آشنا می شود. این مرد او را مجبور می کند که به وسیله ی قطار به وی نی پگ برود و در آنجا او را زندانی کرده و از او به عنوان برده ی جنسی استفاده می کند.

بر اساس شواهد ارائه شده در دادگاه، این مرد بارها بدن ویکتوریا را به وسیله ی آهن داغ سوزانده و علاوه بر تجاوز مکرر او را مورد خشونت و شکنجه قرار داده است.

ویکتوریا به کمک یکی از مشتریان خود از یخچالی که در آن زندانی بوده است فرار می کند و خودش را به ایستگاه پلیس می رساند. پاوائو به ۸ سال زندان محکوم شده است که شش سال و ۱۰ ماه و ۱۹ روز از آن را باید در داخل زندان سپری کند. 

ویکتوریا می گوید که ای کاش زمانی که با پاوائو دیدار کرد خودش را بیشتر دوست داشت و به کسانی که با آنها معاشرت می کرد بیشتر دقت می کرد.ویکتوریا معتقد است عشق به زندگی و امید به دیدار دوباره ی خانواده اش او را به رهایی امیدوار می کرد و باعث می شد شرایط را تحمل کند.