تعداد سکته‌های قلبی  و رشد آن در جوانان  حتی از سنین کم، دلیل مهم  دیگری است در به موقع گرفتن آن  و نیاز ما به بیمه.

جوانان امروز ورزش را به دست فراموشی سپرده ‌اند. یک‌جا نشینی و عدم جنب و جوش و اعتیاد به ابزارهای اینترنتی، خستگی مفرط و عدم شادابی باعث افزایش آمار سکته‌های قلبی در جوانان شده است. سکته قلبی به طور معمول با افزایش سن و در دهه‌های ۶۰ تا ۷۰ زندگی احتمال وقوعش بیشتر است، اما اکنون به سن ۲۰ تا ۳۰ سال هم رسیده و این یک فاجعه است.

راستی آیا شما در اطراف خود شاهد آن بودید؟

تصحیح روش زندگی، رسیدن به وزن ایده‌آل، انجام ورزش‌هایی که ضربان قلب را افزایش می‌دهد، تغذیه مناسب و … به پیشگیری از سکته‌های قلبی و کاهش آمار مبتلایان کمک می‌کند.

یکی از نگرانی ها، بیماری  قلبی و عروق است و کم نیستند افرادی که چنین پیشینه ای از نظر سلامتی دارند و یا مستعد آن هستند و یکی از آن موارد آنژیوپلاستی است.

اگر مبتلا به بیماری گرفتگی شریان قلب هستید ، شریان های قلبی شما توسط ماده چسبناک که پلاک نامیده می شود گرفته شده یا باریک شده است . Balloon angioplasty شریان روند بازگرداندن جریان خون به حالت قبل است.

شما می توانید این جراحی را در بیمارستان انجام دهید . پزشک از طریق وارد کردن یک لوله باریک از رگ خونی در بازو یا کشاله ران تا قسمتی از رگی که دچار گرفتگی است این جراحی را انجام می دهد. این لوله دارای یک بادکنک در انتهای آن است. زمانی که این لوله در مکان قرار می گیرد پزشک در بادکنک می دمد تا پلاکی که موجب گرفتگی شده به سمت خارج از رگ برود. این عمل موجب باز شدن رگ و بازگشت جریان خون به حالت قبل می شود.

پزشکان جراحی بازکردن گرفتگی را در این موارد انجام می دهند:

کاهش درد سینه در اثر کاهش جریان خون به قلب

کم کردن خطر صدمه ماهیچه قلب در اثر حمله قلبی

بیشتر مردم روز پس از جراحی به خانه می روند و یک هفته پس از بازگشت به خانه  قادر به انجام کارهایشان هستند.

بیمه بیماریهای سخت، به صورت دوره های ۵، ۱۰ ،۲۰ ،۶۵ ، و همچنین ۷۵ و ۱۰۰ سالگی فرد بیمه شده عرضه می شود. در نمونه کاملتری، بیمه شده می تواند در صورت عدم وقوع بیماری، تمامی مبالغ پرداختی حق بیمه را دریافت نماید.

www.cover4u.ca اقتباس  

از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱  و news@insufin.com  جوابگوی سئوالات شما عزیزان می باشد. از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

    www.insufin.com  www.sherkatebimeh.com

www.youtube.com/sherkatbimeh   www.facebook.com/Insufin