اخبار ناراحت کننده در مورد دخترک ۸ ساله ووداستاک روز چهارشنبه پخش شد. ویکتوریا(توری) استفورد، ۸ ساله، دانش آموز کلاس سوم در …


شهروند ۱۲۳۰  پنجشنبه ۲۱ می  ۲۰۰۹


 

تورنتواستار ـ ۲۰ می: اخبار ناراحت کننده در مورد دخترک ۸ ساله ووداستاک روز چهارشنبه پخش شد. ویکتوریا(توری) استفورد، ۸ ساله، دانش آموز کلاس سوم در شهرک کوچک ووداستاک ۷ اپریل ۲۰۰۹ از مدرسه به خانه برنگشت. دوربین ویدیویی مقابل مدرسه نشان میداد که او همراه زنی رفته است. تمام ساکنان شهرک ووداستاک در جستجو برای یافتن او بسیج شدند، ولی متاسفانه، این جستجو به سرانجام خوبی نرسید.

سه شنبه شب، پلیس انتاریو یک زن و مرد را در این رابطه دستگیر کرد. مایکل توماس رفرتی ۲۸ ساله به اتهام کودک ربایی و قتل از نوع درجه یک و تری لین مک کیلینتیک، ۱۸ ساله، به اتهام مشارکت در کودک ربایی و کمک به قاتل در بازداشت به سر می برند. دادگاه آنها ۲۸ می برگزار خواهد شد.

پلیس روز چهارشنبه ساعت ۳ بعدازظهر، طی یک کنفرانس مطبوعاتی، آخرین خبرها در این رابطه را در اختیار مردم و رسانه ها قرار داد.

پیکر قربانی هنوز پیدا نشده و پلیس و مردم در حال جستجو در منطقه ی روستایی گوئلف، در یک ساعتی ووداستاک هستند.

در حین بازجویی، مایکل گریه می کرد و تری لین ساکت و تسلیم به نظر می رسید.

تری لین، خود زندگی بسیار سختی را پشت سر گذاشته و از سوی یک مرد و زن بی مسئولیت به عنوان فرزندی پذیرفته شده بوده که در سه سالگی به علت طلاق آنها از هم، سرپرستی اش به مادرخوانده سپرده می شود. مادرخوانده ی او در یک بار استریپر بوده و مادربزرگ هفتاد ساله ی تری از هشت سالگی او دیگر از او خبری نداشته است.


 

در ساعاتی که شهروند به زیر چاپ می رفت، هنوز کنفرانس مطبوعاتی ادامه داشت و پلیس اعلام داشته که جزئیات بیشتر را بعدا به اطلاع خواهد رساند.

خانواده ی توری استفورد، دخترک قربانی،  خود را در خانه زندانی کرده اند و از مواجهه با مردم و رسانه ها پرهیز دارند. توری با مادر و برادر ۱۱ ساله اش و دوست پسر مادرش در خانه ای نزدیک به مدرسه اش زندگی می کرد.

پدر واقعی توری در حالی که تی شرتی با عکس او بر تن داشت و زیر آن نوشته شده بود"دختر کوچولوی بابا"، از پلیس تقاضای جزئیات بیشتر کرده است.

شهرک ووداستاک دارای ۳۶هزار سکنه و در ۱۴۵ کیلومتری جنوب غربی تورنتو قرار دارد.