یک نمایشگاه گروهی نقاشی از آثار نقاشی لیدا علیرضائی، داوود منطق و فریبا محمودیان در گالری رستوران چاسکا واقع در داون تاون تورنتو روز ۱۵ ژانویه افتتاح شد. به گفته ی این سه هنرمند، هدف از برگزاری این نمایشگاه در رستوران گالری، جذب مخاطب غیر هنرمند و ایجاد یک تنوع در رویه ی استاندارد برگزاری نمایشگاه بوده است.

لیدا علیرضائی متولد سال ۱۳۵۶ تهران، فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان ایتالیایی از دانشگاه آزاد تهران است. او بیش از هنرهای تصویری به تئاتر و فیلم مستند و همچنین مدیریت هنری مشغول بوده و این اولین تجربه ی او در برپایی نمایشگاه است.

داوود منطق متولد ۱۳۵۳ تهران، فارغ التحصیل رشته ی نقاشی دانشگاه هنر تهران، حدود ۲۰ سال است که به نقاشی و گرافیک مشغول است. او تاکنون ۱۳ نمایشگاه انفرادی و ۲۸ نمایشگاه گروهی داشته و این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه او در تورنتو است.

فریبا محمودیان فوق لیسانس معماری از دانشگاه شهید بهشتی تهران دارد. او علاوه بر کار معماری در تهران تا کنون ۱۰ نمایشگاه نقاشی و کلاژ پارچه داشته و این اولین نمایشگاه او در تورنتو است. فریبا هم اکنون مشغول گذراندن دوره طراحی و نقاشی در کالج جرج براون است.

دراین نمایشگاه مجموعا ۷۶ اثر با موضوعات مختلف و عموما به سبک مدرن به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا پایان ژانویه همه روزه به غیر از یکشنبه ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ بعد از ظهر در چاسکا واقع در شماره۱۲۵ خیابان جارویس پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

۱۲۵ lower Jarvis st. M5E 1Z6