شهروند ـ علی شریفیان: اجرای یک پروژه با بیست و دو میلیون و دویست هزار دلار سرمایه گذاری به وسیله شرکت   Protenergy Natural Food Corporationده شغل موجود را حفظ و شصت موقعیت شغلی جدید برای افراد با مهارت بالا در صنایع پردازش و بسته بندی مواد غذایی ایجاد خواهد کرد.

 پروژه با وام شش میلیون و ۶۷۰ هزار دلاری « وزارت توسعه اقتصادی و تجاری» دولت انتاریو به اجرا در می آید. شرکت Protenergy یکی از پیشگامان تولید، بسته بندی و عرضه مواد غذایی مانند انواع سوپ، نوشابه و سُس در جهان است. با به اجرا درآمدن این پروژه، با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته، این شرکت به بهترین و اولین شرکت در نوع خود در کانادا و در رده دوم درمیان شرکت های فعال در زمینه تولید، پردازش و بسته بندی مواد غذایی با کیفیت عالی  در آمریکای شمالی قرار خواهد گرفت.

در خبری که در بولتن شماره ۸ آوریل «وزارت توسعه اقتصادی تجاری» انتاریو در این رابطه منتشر شده خانم  Sandra Pupatello وزیر این وزارتخانه خاطرنشان کرده که پشتیبانی از چنین نوآوری هایی در استفاده از فن آوری های سبز، یکی از اولویت های دولت در زمینه کمک به توسعه و رشد اقتصادی انتاریوست.

در همین گزارش از دکتر رضا مریدی نماینده مردم ریچموند هیل در مجلس قانونگذاری انتاریو نقل شده: «بسیاری از شرکت های منطقه ریچموند هیل برای توسعه فعالیت های خود از طرح های مبتکرانه ای استفاده می کنند. Protenergy یک نمونه از این شرکت هاست. این شرکت با پیشی گرفتن از رقبا، با نوآوری هایش، خود را تبدیل به شرکتی پیشگام در زمینه فعالیت های تولیدی اقتصادی در آمریکای شمالی می کند.»

بنا به آنچه در این گزارش خبری آمده، این پروژه با توجه به آنچه در «لایحه بودجه ۲۰۱۱» در زمینه حمایت از ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی انتاریو، پیش بینی شده، به اجرا در می آید.

 

رضا مریدی نماینده ریچموندهیل در کنار مدیر پروتنرجی