به دنبال قهر و آشتی که بر سر برکناری وزیر اطلاعات بین آقایان خامنه ای و احمدی نژاد بروز کرد، بسیاری از سایت های خبری از جمله سایت پیک ایران گزارش کردند که جناب صدیقی، امام جمعه تهران در نماز جمعه هفته قبل، ضمن تعریف و تمجید فراوان از اختیارات ولی فقیه، فرموده اند:

روزهای خوش احمدی نژاد و مصلحی

رهبر می تواند زن احمدی نژاد را به او حرام کند.

ظاهرن آقای احمدی نژاد که اینجایش را نخوانده بود و از اینگونه اختیارات خبر نداشت، بلافاصله دست از قهر یازده روزه خود برداشت و با چهره ای خندان در جلسه هیات دولت شرکت کرد.

وی در این جلسه با لحن خاص خودش گفت خیلی ها خیال می کنند هرکس در جلسه هیات دولت شرکت نکند، قهرکرده است. در حالی که من خودم میلیون ها ایرانی را می شناسم که حتی یکبار در تمام عمرشان در جلسه هیات دولت شرکت نکرده اند اما نه با رهبر قهر هستند نه با بنده!

از سوی دیگر اعلام این نکته بدیع، و رو شدن یکی دیگر از اختیارات رهبر، شوق و شعف عجیبی  بین مردهای ایران ایجاد کرد و یک شبه میلیون ها نفر به طرفداران ایشان افزوده شد.

یکی از مردان معروف به زن ذلیل، پس از شنیدن این خبر به خبرنگار ما تلفن کرد و گفت آقا اسم من را هم جزء طرفداران ولایت فقیه یادداشت کنید. من چهل سال است که می خواهم زنم را طلاق بدهم، اما هم خجالت می کشم و هم جرأت نمی کنم. چون یکبار که اشاره کوتاهی در اینمورد کردم زنم چنان بلائی به سرم آورد و چنان آبروریزی کرد که مدتها نمی توانستم توی روی در و همسایه نگاه کنم . 

او می گفت اگر رهبرمحبت کند، دلش به حال آدم هائی نظیر بنده بسوزد و زنمان را غیاباً بر ما حرام کند، مثل برق می پریم یک زن حلال کم سن و سال پیدا می کنیم و آخرعمری نفسی به راحتی می کشیم!

او می گفت من اصلا نمی دانستم رهبر مثل یک سوپرمن می تواند هرکاری را که دلش می خواهد بکند و همانطوری که روی مبل راحتی خودش نشسته است قادر است زن دیگران را بر آنها حرام کند. من سالهاست دنبال کسی می گشتم بلکه با کمک او از شر همسری که چهل سال است بیخ ریشم مانده، خلاص شوم.

جامعه شناسان حدس می زنند دختران دم بخت نیز به طرفداران آقای خامنه ای اضافه خواهند شد چون اگر با حکم ایشان تعدادی از زن ها به شوهرهایشان حرام شوند، این دختران تازه نفس می توانند با استفاده از این اوکازیون، جای زنهائی را که ول کن شوهرهایشان نبوده و اینک از کار برکنار و بازنشسته شده اند، بگیرند!

 آدم ۱۷ متری!

 اندازه گیری دقیق در زندگی مردم قرن بیست و یکم، نقشی سازنده دارد.

پیچ و مهره ای که می روی و می خری، اگر یک سر سوزن با هم فرق داشته باشد به هم نمی خورد و شیردستشوئی ات آب می دهد یا پایه میزت لق می خورد. و و و

خیلی ها از آدم قد بلند خوششون میاد

اما زمان قدیم اوضاع به این شکل نبود. حضرت آدم که ۱۷ متر طول و۱۰ مترعرض داشت با حوا که طول و عرضش معمولی بود، جور شد و با همدستی هم، هابیل و قابیل را به وجود آوردند.

حجت الاسلامی که ظاهرن خودش حضرت آدم را به چشم دیده و در لینک زیر می توانید فرمایشاتش را گوش کنید، به تازگی پرده از یک راز آفرینش برداشت و طول و عرض آدم ابوالبشررا رسمن اعلام کرد!

بدیهی است”آدم” هفده متری که حجت الاسلام دیده، با “حوا”ئی که من و شما در فیلم های سینمائی دیده ایم و تقریباً شبیه جنیفرلوپز بوده، در ابتدای زندگی مشترکشان، گرفتاری های فراوانی داشته اند.

از جمله این گرفتاری ها یکی اینکه هر وقت حضرت آدم هوس می کرد اظهار لطفی به حوا بکند و درگوشی به او بگوید دوستت دارم، او را می فرستاد بالای یک درخت چنار تا قدش با قد خودش برابر شود!

اینکه هابیل و قابیل هنگام تولد طول و عرضشان چند متر بوده و آیا در لحظه به دنیا آمدن سخنرانی هم کرده اند یا نه و اسم کسی را به زبان آورده اند یا خیر، از نکاتی است که این حجت الاسلام باید روشن کند!

http://www.youtube.com/watch?v=kk_ofELW90Y

 

حجاب اجباری برای درخت ها!

 

در کشورهای فقیری مثل پاکستان که میلیونها انسان به خاطر فقرشان داخل آدم حساب نمی شوند، گیاهان به خاطر آنکه جان دارند، نر و ماده دارند، و تولید مثل می کنند، داخل آدم حساب می شوند! 

میلیون ها عنکبوت این درختان را در پاکستان به این روز انداختند

این داخل آدم حساب شدن به این معنی نیست که درخت ها هم مثل ما ایرانی ها رفاه، آسایش، امنیت، بهداشت و بیمه رایگان داشته باشند، خیر، به این معنی است که درختان ماده باید حجاب داشته باشند تا درختان نر از راه راست منحرف نشوند.

لطف دموکراسی هم در همین است. استثناء و تبعیض در آن وجود ندارد، و جنس مونث چه زن باشد و چه درخت، باید چادر سرکند!

این فرضیه از وقتی قوت گرفته که تعداد زیادی از درختهای پاکستان با تارعنکبوت پوشیده شده. مشکل اینجاست که تار عنکبوت ها نازک و بدن نماست و به این دلیل از عنکبوت ها خواسته شده که به زبان خوش تارهایشان را ضخیم تر تولید و با رنگ مشکی تزئین کنند جوری که تنه درخت ها پیدا نباشد و موجب گمراهی درختان نر نشود!

 

* میرزاتقی خان یکی از روزنامه نگاران و طنزنویسان پیشکسوت ایران و از همکاران تحریریه ی شهروند است.