ساعت ۲۱ و ۲ دقیقه و ۱۳ ثانیه / شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۸ خورشیدی / ۲۰ مارچ ۲۰۱۰ میلادی / ۴ ربیع الثانی ۱۴۳۱ قمری  


شهروند ۱۲۵۱  پنجشنبه ۱۵ اکتبر ۲۰۰۹


 

آغاز سال نو در ایران

ساعت ۲۱ و ۲ دقیقه و ۱۳ ثانیه

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۸ خورشیدی

۲۰ مارچ ۲۰۱۰ میلادی

۴ ربیع الثانی ۱۴۳۱ قمری


 


 

اطلاعیه باشگاه بزرگسالان همبستگی

از کلیه دوستان، آشنایان، صاحبکاران و سیاستمدارانی که در برنامه بسیار موفق اول اکتبر ما که به حمایت از باشگاه و همچنین "یونایتد وی" ترتیب داده شده بود شرکت کرده و ما را یاری نمودند بی نهایت متشکریم.

برنامه های ما در ماه اکتبر از قرار ذیل است:

چهارشنبه ۲۱ اکتبر: پذیرایی، موسیقی، بینگو و سخنرانی از طرف اداره "بهداشت روان" در مورد افسردگی و سالمندان

چهارشنبه ۲۸ اکتبر: برنامه عادی باشگاه

شنبه ۳۱ اکتبر: سفر به کازینو راما

آدرس ما: ۴۳ Church St. Richmond Hill

شماره تلفن ۲۶۴۶ـ۷۶۰ـ۴۱۶


 


 

بحث و بررسی در مورد بیماری های روحی ـ روانی

در این جلسه دکتر عباس آزادیان دربارۀ تقسیم بندی بیماریهای روانی، تأثیر آنها بر زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی صحبت میکند و روشهای درمانی مختلف را مطرح میکند.

این جلسات به صورت ماهیانه پیگیری خواهد شد. نخستین جلسه روز پنجشنبه ۲۹ اکتبر از ساعت ۶ تا ۸ بعدازظهر در محل بنیاد پریا برگزار خواهد شد.


 


 

یک هفته در پریا

 (پنجشنبه ۱۵ اکتبر تا چهارشنبه ۲۱ اکتبر ۲۰۰۹)

* پنجشنبه ۱۵ اکتبر ۲۰۰۹

– کلاس آموزش زبان انگلیسی  ESL از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر

In partnership with York Catholic District School Board

– کلاس یوگا، از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۵ بعدازظهر. علاقمندان به شرکت در این برنامه می توانند جهت ثبت نام با خانم زری حیدری با تلفن : ۵۲۷۳ـ۸۷۷ـ۴۱۶ تماس بگیرند.


 

  گردهمایی گروه والدین ایرانی ـ   کانادایی منطقه یورک، از ساعت ۵ تا ۹ شب. کارگاه آموزشی تریپل پی

(Teen Triple P Seminar Series )

 In partnership with The York Centre for Children, Youth and Families

موضوع جلسه این هفته: تربیت نوجوانانی با صلاحیت از طریق تقویت حس مسئولیت و کنترل شخصی، با پایبندی و احترام به قوانین مدرسه.

  کلاسهای تقویتی ریاضی و فیزیک برای دانش آموزان دبیرستانی از ساعت ۵ تا ۷ بعدازظهر

* جمعه ۱۶ اکتبر ۲۰۰۹

– برنامه هفتگی گروه شهروندان پریا (بینگو، تخته نرد، شطرنج، ناهار، موسیقی زنده) ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر

  کلاس تغذیه خانم آذر محرابیان، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر (این کلاس ها هر دوهفته یکبار روزهای جمعه تشکیل می شود. جلسه بعدی در تاریخ جمعه ۳۰ اکتبر  برگزار می شود. علاقمندان به شرکت در این کلاسها می توانند با شماره تلفن:  ۸۶۱۷ـ۳۳۸ـ۴۱۶ تماس بگیرند).

شنبه ۱۷ اکتبر ۲۰۰۹: *

– دوره جدید کلاسهای موسیقی برای کودکان ۵ تا ۱۰ سال به سرپرستی خانم سوفیا خلفی Muzic4kidz  از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر به مدت سه ماه از تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۹.

– کلاس های موسیقی برای بزرگسالان شامل تئوری موسیقی : Movement + Body Percussion ، آواز و هم نوازی برای هر سطح از اطلاعات موسیقی. شروع کلاسها ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۹ از ساعت ۱۲ تا ۱:۳۰ بعدازظهر.

 از علاقمندان دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۲۷۲۷ـ۸۸۶ـ۹۰۵ با خانم خلفی تماس بگیرند.

– کلاسهای نقاشی برای کودکان و بزرگسالان از مبتدی تا پیشرفته به سرپرستی خانم مهناز پیروزفر از ساعت ۱۲ تا ۳:۱۵ بعدازظهر. جهت ثبت نام با شماره ۴۹۵۹ـ۴۹۱ـ۴۱۶ تماس بگیرید.

– کلاس تدریس زبان فارسی برای کودکان و نوجوانان ایرانی و بزرگسالان غیرایرانی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر. از علاقمندان دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۷۶۷۹ـ۴۷۶ـ۴۱۶   با خانم صوفی تماس بگیرند.

– برنامه ماهانه هنرجویان مرکز موسیقی شارک از ساعت ۷ تا ۹ بعدازظهر

* یکشنبه ۱۸ اکتبر ۲۰۰۹:

  بنیاد پریا در صورت نبودن برنامه ای ویژه، روزهای یکشنبه تعطیل خواهد بود

 * دوشنبه ۱۹ اکتبر ۲۰۰۹:

– کلاس آموزش زبان انگلیسی  ESL از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعداز ظهر

* سه شنبه ۲۰ اکتبر ۲۰۰۹:

– بنیاد پریا با همکاری گروه "تورانتو ایرانینز"، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر، سرویس مشاوره و اطلاع رسانی در زمینه نیازهای آموزشی، اداری و اجتماعی برای مهاجران تازه وارد را ارایه می کند. علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه و تعیین وقت ملاقات می توانند با شماره تلفن ۷۲۳۶ـ۸۸۷ـ۴۱۶ تماس بگیرند.

– کلاس آموزش زبان انگلیسی  ESL از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر

– کلاس یوگا، از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۵ بعدازظهر. علاقمندان به شرکت در این برنامه می توانند جهت ثبت نام با خانم زری حیدری با تلفن : ۵۲۷۳ـ۸۷۷ـ۴۱۵   تماس بگیرند.

* چهارشنبه ۲۱ اکتبر ۲۰۰۹:

– کلاس آموزش زبان انگلیسی  ESL از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعداز ظهر

– برنامه هفتگی گروه هنری هما، ۶ تا ۱۰:۳۰ بعدازظهر

– تنیس روی میز بزرگسالان، ۲ تا ۸ بعدازظهر

* بحث و بررسی در مورد بیماری های روحی ـ روانی

در این جلسه دکتر عباس آزادیان دربارۀ تقسیم بندی بیماریهای روانی، تأثیر آنها بر زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی صحبت میکند و روشهای درمانی مختلف را مطرح میکند. این جلسات به صورت ماهیانه پیگیری خواهد شد. نخستین جلسه روز پنجشنبه ۲۹ اکتبر از ساعت ۶ تا ۸ بعدازظهر در محل بنیاد پریا برگزار خواهد شد.


 

* علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه های هفتگی و ماهانه بنیاد پریا و شرایط عضویت و ثبت نام در کلاس های مختلف می توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۶ بعدازظهر با شماره تلفن بنیاد:

۰۲۰۲-۷۶۴-۹۰۵ تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی بنیاد پریا به آدرس:www.parya.org   مراجعه کنند.


 

اطلاعیه گروه ارشدان ایرانی ریچموندهیل CHATS

برنامه های هفتگی این گروه که جمعه ها از ساعت ۹ صبح تا ۳  بعدازظهر برگزار می شود شامل: کلاس مکالمه انگلیسی، ورزش تایچی، یوگا، مدیتیشین، شعرخوانی، تخته نرد، شطرنج، بازی بریج، بینگو، موسیقی، سخنران هفته و پذیرایی خواهد بود.

جمعه شانزدهم اکتبر ـ خانم ژنا از شلتر سنت گیت سمیناری برایمان خواهند داشت.

جمعه بیست و سوم اکتبر ـ خانم مری ابراهیمی از سازمان Costi

جمعه سی ام اکتبر ـ خانم باربارا سمیناری خواهند داشت و طریقه درست کردن کیسه خواب و کلاه برای افراد بی خانمان توسط پلاستیک های شیر را به اعضا یاد خواهند داد.

تلفن اطلاعات ۳۳۷۳-۷۱۳-۹۰۵داخلی ۷۰۳۷  خانم سارا هوشیارفرد


 


 

اطلاعیه کانون شهروندان ارشد ایرانی ـ کانادایی انتاریو

جمعه ۱۶ اکتبر ۲۰۰۹ ـ شعرخوانی   

جمعه ۲۳ اکتبر ۲۰۰۹ ـ بینگو

زمان ـ از ساعت ۳۰: ۲ تا ۳۰: ۵ بعدازظهر

مکان: ۷ ادیت ویل کامیونیتی سنتر واقع در فینچ غربی از خیابان یانگ بعد از سومین چراغ راهنمایی از خیابان یانگ


 

اطلاعیه انجمن ایرانیان انتاریو

به اطلاع هموطنان می رساند، دفتر انجمن واقع در شماره ۵۳۳۰ خیابان یانگ روزهای دوشنبه لغایت پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر باز و در خدمت هموطنان می باشد. تلفن تماس ۲۶۵۶ـ۴۴۱ـ۴۱۶

ــــــــــــ

نظر به اینکه در حال حاضر انجمن در نظر ندارد تا اطلاع ثانوی بجز دریافت وجه حق عضویت که در نیمه اول هر سال بیست دلار و در نیمه دوم مبلغ ده دلار می باشد وجه دیگری از هموطنان به عنوان کمک مالی دریافت نماید، لذا از کلیه عزیزان درخواست می شود از پرداخت هر گونه کمک نقدی در وجه هر شخص مراجعه کننده به نام این انجمن خودداری فرمایند.

حق عضویت فقط در مقابل قبض رسید ممهور به مهر انجمن دریافت می گردد.

ــــــــــــ

هموطن اکنون که در نیمه دوم سال قرار داریم می توانید با پرداخت فقط ده دلار به عصویت انجمن ایرانیان درآمده و ضمن بهره مند شدن از تخفیفات ویژه اعضا در برنامه های مختلف این نهاد دیرپا را تحت حمایت و پوشش مالی خود قرار دهید.

از کلیه هموطنان بخصوص تازه واردین که مایلند به عنوان داوطلب با این انجمن همکاری نمایند، درخواست می شود با دفتر انجمن تلفن ۲۶۵۶ـ۴۱۴ـ۴۱۶ تماس بگیرند. در خاتمه همکاری گواهینامه لازم صادر خواهد شد.


 


 



 

برنامه های مرکز مدیریت  زنان انتاریو ILFO

 با پوزش  تاریخ سمینارLeadership from with in  به زبان انگلیسی از ۲۷ سپتامبر به یکشنبه اول نوامبر۸-۵ بعدازظهر تغییر یافته است.

مکان برگزاری  تقاطع یانگ و فینچ شماره ۷۰ فینچ شرقی

کارگاه اعتماد به نفس توسط  شهرزاد حضرتی روانشناس، سه شنبه ها ۶-۴:۳۰ بعدازظهر

ارائه خدمات مشاوره با تعیین وقت قبلی

 ارائه خدمات میانجیگری (Mediation ) در زمینه های متفاوت از  قبیل اختلافات خانوادگی، سازمانی، محلی با تعیین وقت قبلی

کلاسهای خاطره نویسی توسط مهری یلفانی نویسنده، شنبه ها ۳-۱۰ بعدازظهر

کارگاه طراحی و نقاشی توسط سودابه مجیدی فارغ التحصیل کالج هنری انتاریو (OCAD) در دو گروه.  زمان سه شنبه ها و  چهارشنبه ها ۹-۶  بعدازظهر

کارگاه فنون و روشهای نقاشی توسط شهرزاد کورایم فارغ التحصیل

کالج شریدن(Sheridan  زمان شنبه ها صبح  ۱۲-۱۰

کارگاه نقاشی با آبرنگ و اکرلیک توسط مژگان کامیاب، عضو انجمن آبرنگ تورنتو، 

زمان  دوشنبه ها ۱۲-۱۰

پیاده روی گروهی همراه با مربی آموزش دیده Bruce-Trail مینا کاظم نیا

ارائه خدمات انتخاب رشته و واحد درسی (Course Advising) و تحقیق و مقاله نویسی (Research & Essay Writing) توسط  دو نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه یورک،  برای دانشجویان این دانشگاه و دانش آموزانی که قصد ورود به دانشگاه یورک را دارند.

زمان پنج شنبه ها  ۱۱صبح تا ۲ بعدازظهر

از افراد علاقمند به شرکت در کلاسهای فوق دعوت به عمل می آید، جهت ثبت نام و هماهنگی با شماره  تلفن ۹۶۵۳-۴۸۰-۴۱۶ تماس حاصل فرمایند. آدرس۲۲۷۵  بی ویو، کالج گلندن تقاطع لورنس و بی ویو،  ساختمان انتظامات (Building (Security   واحد ۱۰۲


 

اطلاعیه های سازمان زنان ایرانی انتاریو

برنامه کار دفتر سازمان زنان

دفتر سازمان زنان روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر آماده  پاسخگویی به  اعضا و علاقمندان می باشد. برای تماس با ما و یا گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های سازمان، لطفا  با تلفن ۹۵۶۶-۴۹۶-۴۱۶  تماس بگیرید و یا از وب سایت ما www.iwontario.com    دیدن فرمائید.

سرویس خدمات به تازه واردان

 خدمات به تازه واردان  شامل ارائه  اطلاعات، مشاوره، پر کردن فرم های دولتی  و مساعدت برای استفاده از کمک های دولتی می باشد. این خدمات به طور رایگان توسط مشاور صلاحیتدار، در اختیار تازه واردان (مهاجر و پناهنده قانونی) گذارده می شود. 

زمان:  دوشنبه ها  از ساعت ۱ الی ۴ بعدازظهر

مکان:  سازمان زنان ایرانی انتاریو

 برای اطلاعات بیشتر و یا تعیین وقت با تلفن سازمان زنان تماس بگیرید.

 برنامه ویژه مادران و کودکان خردسال

این برنامه شامل بحث و گفتگوی عمومی مرتبط با مسائل والدین و پرورش کودکان، کارگاه های آموزشی، و پذیرایی می باشد. و همه هفته روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۱ صبح  الی ۲ بعدازظهر در محل کلیسای لوتران شماره ۲۸۰۰ خیابان دان میلز،  جنوب اوریول کامیونیتی سنتر برگزار می شود. این برنامه رایگان است و شرکت در آن برای همه بانوان آزاد میباشد.

برنامه فرهنگی ویژه سالمندان

سازمان زنان از ابتدای ماه اکتبر جاری برنامه های آموزشی، فرهنگی و تفریحی را به صورت هفتگی به سالمندان گرامی تقدیم می دارد.

این برنامه "جنگ فرهنگی" نام دارد و شامل مکالمه زبان انگلیسی و بازخوانی اشعار و قطعه های ادب فارسی است. این برنامه هر پنجشنبه ساعت ۴ تا ۷ بعدازظهر در اوریول کامیونیتی سنتر همراه با صرف عصرانه برگزار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر و رزرو جا با تلفن سازمان تماس بگیرید.

کلاس های یوگا

دوره جدید کلاس های یوگا، زیر نظر مربی صلاحیتدار، خانم نوشین خدایار، همه هفته روزهای سه شنبه از ساعت۳۰: ۴ تا ۶ بعدازظهر در محل کلیسای لوتران شماره ۲۸۰۰ خیابان دان میلز،  جنوب اوریول کامیونیتی سنتر برگزار می شود. برای ثبت نام لطفاً با تلفن سازمان زنان تماس بگیرید.

کلینیک سیار بهداشتی زنان

سازمان زنان ایرانی انتاریو با همکاری مرکز بهداشت زنان مهاجر در تاریخ  ۲۷ اکتبر اقدام به برگزاری  کلینیک سیار بهداشت زنان می نماید. استفاده از این سرویس و مشاوره با متخصص فارسی رایگان است. نیازی به ارائه کارت اوهیپ ندارد. برای دریافت  اطلاعات بیشتر و یا تعیین وقت با تلفن سازمان زنان تماس بگیرید.


 


 

قابل توجه تازه واردین به کانادا

سازمان کاستی با همکاری کتابخانه مرکزی نورت یورک برگزار می کند

موضوع جلسه:  اطلاعات عمومی مورد نیاز تازه واردین با تاکید بر مسائل مربوط به کاریابی، تهیه رزومه و نامه پیوست آن، تحصیل و برنامه های یادگیری زبان انگلیسی، و برخی از قوانین مهاجرت و شهروندی مانند چگونگی محاسبه روزهای اقامت در کانادا برای حفظ ویزای اقامت دائم و برای تقاضای شهروندی، تمدید و جایگزینی کارت اقامت دائم، دعوت کردن و اسپانسر شیپ افراد فامیل، و ….

زمان: چهارشنبه ۲۸ اکتبر ساعت ۳۰: ۲ تا ۴ بعدازظهر

مکان: کتابخانه مرکزی نورت یورک واقع در ۵۱۲۰ خیابان یانگ (کمی بالاتر از خیابان شپرد)

به دلیل محدودیت جا، لطفا برای شرکت در جلسه با خانم مهری ابراهیمی در سازمان کاستی، با تلفن شماره ۰۴۸۰ـ۲۴۴ـ۴۱۶ شماره داخلی ۲۳۵ تماس گرفته، ثبت نام کنید.


 


 

انجمن ساختمان سازان ایرانی ـ کانادایی

IC builders

گردهمایی ماهانه انجمن را درماه اکتبر به آگاهی همگان و دست اندرکاران حرفه ساختمان می رساند.

مهمان این ماه انجمن آقای دکتر حسین برازقی از مونترل خواهند بود که در رابطه با:

"امتیاز استفاده از پنل های کامپوزیت حرارتی ـ پلاستیکی در ساختمان"

Advantages of Lightweight Thermoplastic Composites in Construction

سخنرانی همراه با ویدیو و اسلاید خواهد داشت.

تاریخ: Thursday October 22, 2009

محل: ۶۵۰ Sheppard Ave. East (Shane Baghai Tower)

ساعت ۶:۳۰ – ۸:۳۰

www.icbuilders.ca


 


 

بنیاد فرهنگی فروردین

۱۲ اکتبر ۲۰۰۹

مشاوره پزشکی در بنیاد فرهنگی فروردین

روزهای سه شنبه دکتر نسترن ادیب راد – روانشاس

روزهای شنبه    دکتر نصیری – ارتوپد – مشاوره پزشکی

با تعیین وقت قبلی

آدرس

۵۶۳ MAJOR MACKENZIE DR E

RICHMOND HILL ON  L4C 1J4

تلفن ۸۹۹۰ـ۸۸۲ـ۹۰۵

 ای میل info@farvardin.ca

بنیاد فرهنگی فروردین یک نهاد کامیونیتی غیر انتفاعی می باشد.

با تشکر ـ  سعید سلطانپور

بنیاد فرهنگی فروردین


 


 

انجمن پزشکان فارسی زبان

گروه مطالعه پزشکان از کلیه پزشکان که قصد ادامه تحصیل و در یافت اجازه کار استان انتاریو را  دارند دعوت بعمل می آورد که در جلسه هفتگی این انجمن که به صورت رایگان می باشد شرکت نمایند.

مکان: ١٩٩٢ خیابان یانگ مترو دیویسویل

تاریخ: جمعه ۱۶ ماه اکتبر  ٩٢٠٠ از ساعت ٩ تا۶ بعدازظهر.

سخنران: دکتر تجدد

مو ضوع: روان گسیختگی

علاقه مندان می توانند یا از Web Site www.farsidoctors.com  استفاده کرده و یا از تلفن۹۱۱۰۴۹۴۴۱۶

استفاده نمایند 

 

همبستگی با مقاومت

ایجاد همبستگی بین مبازرات مردم ایران و هندوراس علیه ستم و سرکوب

سخنرانان:

دکتر امیر حسن‌پور (استاد مطالعات خاورمیانه در دانشگاه تورنتو)

کارن اسپرینگ (فعال حقوق بشر، گزارش مستقیم از هندوراس)

دنیا ضیایی (فارغ‌التحصیل دانشگاه یورک)

کامیلو کاهیس (دست‌ها از ونزوئلا کوتاه)

همراه با نمایش فیلم‌هایی از مبارزات مردم ایران و هندوراس

تاریخ:‌ یکشنبه ۲۵ نوامبر،‌ ۳ تا ۶ بعدازظهر

مکان: دانشگاه تورنتو – ساختمان اویزی (OISE)

۲۵۲ Bloor St. West

(شماره اتاق اعلام می‌شود)

حامیان برنامه:

حقوق بشر و دموکراسی برای ایران

شبکه‌ی جوانان افغان و ایرانی

شبکه همبستگی آمریکای لاتین

سازمان فایت‌بک (Fightback)

انجمن دانشجویان ایرانی مدافع حقوق بشر در دانشگاه یورک

 

شهروند برگزار می کند

معرفی چهار اثر تازه از

پرفسور پرویز قدیریان

مهندس بهروز جباری

همراه با دیدار و گفت و گو با نویسندگان

جمعه ۳۰ اکتبر ۲۰۰۹

از ساعت ۷ تا ۱۰ شب

بهای بلیت: ۵ دلار

۷۱۷۱ خیابان یانگ (سالن اجتماعات پریا)

 

نگاهی به تجربه  فرزندان زندانیان سیاسی

در پی جنبش آزادی‌خواهانه‌ی مردم در ایران، باز هم انبوهی از هم وطنانمان  به جرم تقاضای حقوق اولیه‌شان به زندان افتاده‌اند. زندان‌های ایران امروز پر از زندانیان سیاسی است و خواست آزادی این زندانیان در صدر شعارهای جنبش مردم ایران است.

ایران در صد سال گذشته دائما درگیر پدیده‌ی زندانیان سیاسی بوده است. زندان‌ها و اعدام‌های دهه  ۶٠ تحت حکومت جمهوری اسلامی از گسترده‌ترین جنایات دولتی تاریخ معاصر ایران و جهان به شمار می‌روند.

ما،‌ گروهی از دانشجویان ایرانی دانشگاه یورک، گرد هم می‌آییم تا با جمعی از زندانیان سیاسی سابق و فرزندان‌شان دیدار کنیم و از تجربه‌ تلخ آن‌ها بیاموزیم.

سخنرانان

سارا اکرمی، دانشجوی دانشگاه یورک، گرداننده جلسه

دکتر سعید رهنما، استاد  دانشگاه یورک، مقدمه

حریه زارع و نینا صفری،‌ فرزندان زندانیان سیاسی‌

شکوفه سخی، زندانی سیاسی دهه‌ی ۶٠

حسن پویا، زندانی سیاسی رژیم پهلوی

حجت زارع، زندانی سیاسی قبل و بعد از انقلاب

ایرج صفری، زندانی سیاسی دهه‌ی  ۶٠

مکان:‌

دانشگاه یورک:  

Pond Road, 109 Atkinson Building, Harry Crowe Room

زمان:  ٧ نوامبر،  ٣ تا ۶ بعدازظهر

انجمن دانشجویان ایرانی مدافع حقوق بشر در دانشگاه یورک