شهروند:

جامعه ایرانی در گستره ی گیتی دارد جهان ایرانی خودش را می سازد. این جهان ایرانی در امریکای شمالی پر جلوه تر به نظر می رسد. و اخیرترین این جلوه ها جشنواره تیرگان بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت در نیمه اول جولای با خبر شدیم که کمپانی لیبرتی به ریاست آقای فریدون درویش تصمیم گرفته ۲ میلیون دلار به بیمارستان مارکام استاف ویل کمک کند. مبلغی که رکورد کمک های تاکنونی را شکسته است. در همین پیوند مراسمی در روز ۱۴ جولای در بیمارستان استاف ویل مارکام با حضور شخصیت های سیاسی اجتماعی برگزار شد. از جمله شرکت کنندگان در این مراسم آقای  پیتر کنت وزیر محیط زیست،  آقای فرانک اسکارپیتی شهردار مارکام و روسای بیمارستان مارکام بودند.

 

مهندس فریدون درویش - فرانک اسکارپتی شهردار مارکام

 

 

 

 

فرانک اسکارپیتی شهردار مارکام طی سخنانی چگونگی درخواست این کمک ۲ میلیون دلاری را مطرح کرد. او گفت در ضمن ناهار خوردن با آقای درویش بودم که از ایشان درخواست کمک ۱ میلیون دلاری را کردم و البته چند روز بعدش آقای درویش اطلاع دادند که نه تنها این درخواست را پذیرفته اند، بلکه به جای یک میلیون دلار ۲ میلیون دلار کمک خواهند کرد. و هنگام که آقای درویش سخنانش را آغاز کرد به شوخی گفت می بینید که این نهار برای ما ۲ میلیون دلار خرج برداشت.

یکی دیگر  از کسانی که سخنانش مورد تشویق حاضران قرار گرفت مارکو یکی از همکاران لیبرتی بود. او از جوانان تحصیل کرده ای ست که نگاهش به جامعه در جلوه های پر رنگ موفقیت های مادی گم نمی شود.

 

مارکوی جوان به زیبایی از سرویس ها و خدماتی که کمپانی لیبرتی در اختیار شهروندان مراجعه کننده می گذارد گفت و نیز از رابطه ای که بین خریداران و سازندگان شکل می گیرد و سالها دوام می یابد.

او گفت، نه فروشنده و نه خریدار با پایان یافتن معامله کار و وظیفه خود را پایان یافته نمی دانند و هر دو نمی خواهند که این رشته پاره شود.

مارکو به زیبایی از این موفقیت یاد کرد و گفت ما در لیبرتی به این بخش انسانی اهمیت زیادی می دهیم و این حس در همه همکاران لیبرتی هست.

اما ۱۴ جولای را از هر منظری که نگاه می کردی روز جامعه ایرانی بود. به همت کمپانی لیبرتی روزی بود که همگان به دیده ی احترام و سپاس با همه ی ما برخورد می کردند و این نه تنها به دلیل موفقیت مالی که به دلیل ادای سهم شهروندی در جامعه میزبان بود.

و حالا بخش اورژانس بیمارستان نام زیبای Liberty Development Emergency Green Zone   را بر پیشانی خود دارد.

این موفقیت را به کمپانی لیبرتی و جامعه ایرانی تبریک می گوییم. به امید موفقیت های بیشتر برای جامعه ایرانیان کانادا.