به مناسبت فرارسیدن سالگرد انقلاب ۵۷، از سوی سفارت ایران در آلمان، روز ۹ فوریه ۲۲ بهمن مراسمی در هتل "ماریتیم" برلین با حضور سفیران کشورهای 

 

شهروند ۱۲۶۵ ـ پنجشنبه ۲۱ ژانویه ۲۰۱۰


 

به مناسبت فرارسیدن سالگرد انقلاب ۵۷، از سوی سفارت ایران در آلمان، روز ۹ فوریه ۲۲ بهمن مراسمی در هتل "ماریتیم" برلین با حضور سفیران کشورهای خارجی، نمایندگان شرکت‌های بزرگ آلمانی و عده‌ای از پزشکان برگزار می‌شود.

این مراسم که عده‌ای از ایرانیان نیز به آن دعوت شده‌اند، از هم اکنون با اعتراض شدید ایرانیان و شخصیت‌های مستقل آلمانی مواجه شده است.

در فراخوانی که از سوی "لوتس بوکلیچ"، سردبیر نشریه الکترونیکی "ایران آکتوئل"، برای اعتراض به برگزاری این مراسم در برلین، منتشر شده، آمده است که ضمن اعتراض به برگزاری این مراسم، تظاهرات اعتراضی در مقابل هتل ماریتیم نیز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه فراخوان، همه دمکرات‌ها را به شرکت در این اعتراض فراخوانده است.  

او در تماس تلفنی با شهرزادنیوز گفت: باید هزینه نقض حقوق بشر را برای ناقضین آن بالا برد و نگذاشت که از سویی همه حقوق انسانی، مدنی و دمکراتیک شهروندان در کشوری زیر پا گذاشته شود و از سوی دیگر، نمایندگان چنین رژیم‌هایی با استفاده از امکانات مالی متعلق به همان شهروندان، برای خود مراسم تبلیغاتی به راه بیاندازند.

شایان ذکر است که این مراسم در تاریخ ۹ فوریه از ساعت ۸ شب در هتل ماریتیم، واقع در مرکز شهر، کورفورستن دام، خیابان اشتائفنبرگ، شماره ۲۶برگزار خواهد شد.