در روزهای ۱۵ تا ۱۷ فوریه ۲۰۱۰، در مقر سازمان ملل متحد در ژنو ، در هفتمین اجلاس بررسی ادواری جهانی شورای حقوق بشر سازمان ملل

 شهروند ۱۲۶۸ ـ ۱۱ فوریه ۲۰۱۰


 

در روزهای ۱۵ تا ۱۷ فوریه ۲۰۱۰، در مقر سازمان ملل متحد در ژنو ، در هفتمین اجلاس بررسی ادواری جهانی شورای حقوق بشر سازمان ملل، وضعیت حقوق بشر ایران بررسی خواهد شد.

با توجه به اهمیت برگزاری این نشست، ما، شبکه ای از نهادهای حقوق بشری و تشکل های مدنی فعال در اروپا و کانادا و آمریکا، در اعتراض به نقض گسترده و برنامه ریزی شده ی حقوق بشر از سوی دولت جمهوری اسلامی در بیش از سه دهه و در دفاع از مطالبات و مبارزات حق طلبانه و دموکراتیک زنان و مردان و جوانان میهن‌مان، تجمعی اعتراضی از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن ۱۳۸۸) در برابر مقر سازمان ملل متحد در ژنو برگزار می‌کنیم.

از کلیه ی مدافعین حقوق بشر و نهادهای مدنی ایرانی خارج از کشور دعوت می کنیم که برای برگزاری هرچه گسترده تر و متحدتر این کارزار حقوق بشری از خواست‌های این تجمع حمایت کرده و با هماهنگی هرچه بیش‌تر با یکدیگر در آن حضور یابند.

برای حمایت از این کوشش جمعی لطفا با دو نشانی زیر تماس بگیرید:

اروپا:bashariranberlin@yahoo.com 

آمریکای شمالی:upriran2010@gmail.com

۷۲ تشکل این فراخوان را امضا کرده اند و سازمان عفو بین الملل، فدراسیون بین المللی اتحادیه های کارگری و اتحادیه دانشجویان اروپا نیز از آن حمایت کرده است.