۱۹ فوریه ۲۰۱۰، سومین جشن جمع آوری کمک های مالی گروه حمایت از جوانان ایرانی ـ کانادایی  در بنکوئت هال ونیشین برگزار شد.

شهروند ۱۲۷۱ – پنجشنبه ۴ مارچ ۲۰۱۰


 شهرام صارمی

۱۹ فوریه ۲۰۱۰، سومین جشن جمع آوری کمک های مالی گروه حمایت از جوانان ایرانی ـ کانادایی  در بنکوئت هال ونیشین برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال تعدادی از مقامات سیاسی، هنری، کوشندگان اجتماعی جامعه ی ایرانی و کانادایی و مقامات آموزش و پرورش نواحی وان، مارکام، ویلودیل و مدیران چند دبیرستان روبرو شده بود، پس از پخش سرودهای کانادا و ای ایران، آفتاب میرزایی و علی مازندرانیان گردانندگان برنامه، به حاضران خوشامد گفتند.


 

شهرام صارمی از سوی گروه حمایت از جوانان ایرانی ـ کانادایی از فعالیت های گروه گفت و با نام بردن از افرادی که گروه را یاری می کنند، یک به یک تشکر کرد.


 

گروه موسیقی نیمه ها Neemeha با اجرای چند ترانه فضا را مترنم کردند و بعد رقص آذربایجانی توسط هنرمند جوان Sevda Azami اجرا شد.

علی مازندرانیان با نواختن سنتور، موسیقی سنتی ایران را در مجلس طنین انداز کرد.

در ادامه دکتر رضا مریدی و خانم مارتا هال فیندلی نماینده مجلس فدرال کانادا به اتفاق هم با اهدای تقدیرنامه هایی، جوخانم مارتا هال فیندلی و دکتر رضا مریدی به آفتاب میرزایی تقدیرنامه اهدا کردند انان و مربیان کوشا در گروه حمایت از جوانان ایرانی ـ کانادایی را تشویق کردند.

در ادامه کریستوفر دالو با صدای زیبایش ترانه ای کلاسیک خواند.

 

در حین صرف شام، دو جوان نمایش جالبی را با توپ به حاضران ارائه کردند.

در گوشه ای از سالن، وسایل و لوازم اهدایی قرار داده شده بود که در یک حراج مکتوب به نفع گروه به فروش برسد.

پایان مراسم همراه با هنرنمایی دی جی سهراب و رقص حاضران بود.


 

گروه حمایت از نوجوانان ایرانی ـ کانادایی از سال ۲۰۰۵، برنامه های کمک آموزشی خود را به کودکان و نوجوانان ایرانی، بویژه تازه واردان ارائه کرده است. این گروه برنامه های متنوعی برای جوانان تدارک دیده و در این رابطه تا به حال چندین سخنرانی در حوزه های مختلف روانشناسی، هنری، آموزشی و … برگزار کرده از جمله سخنرانی دکتر عباس آزادیان، دکتر اتی سیف، سهیل پارسا کارگردان برجسته ی تئاتر کانادا، فرید حائری زاده از ایرانیان موفق در سی بی سی (سردبیر فعلی رادیو زمانه) و تعدادی علی مازندرانیاندیگر که هر کدام پرتوی در ذهن جوانان ما در مهاجرت انداختند.

این گروه از ۱۶ اکتبر ۲۰۰۸، برنامه ای با عنوان Homework Club برای کودکان ۹ تا ۱۲ سال تازه وارد به کانادا دایر کرده است که در گزارش های قبلی شهروند به تفصیل از آن یاد شده و خانواده های تازه وارد از این طرح بسیار استقبال کرده اند.


 

بهنام کاتبیان، نسرین جوانفر، فرید زنده نی زاده، مهناز زندوکیلی، علی وکیلی، شکوفه دیلمقانی، شری طباطبایی، پروانه میثاقی، لی لی پورزند، رضا فتاحی اصفهانی و … از یاریگران گروه حمایت از نوجوانان ایرانی ـ کانادایی هستند.


 

برای آشنایی بیشتر با این گروه و تماس با آنها به سایت زیر مراجعه کنید:

www.YouthSupport.ca