مازیار (ماز) جبرانی، طنزپرداز صاحب نام ایرانی یکشنبه ۱۷ آگوست مهمان ایرانیان تورنتو بود. برگزار کننده ی برنامه "چهره ها" بود. این گروه فرهنگی توسط خانم ها تانیا فرخ یار (مدیر گروه)، ایتان فرخ یار(مدیر بازاریابی و طراحی سایت) و آیتا فرخ یار(مدیر مالی) بنیاد نهاده شده است.


شماره ۱۱۹۱ ـ ۲۱ آگوست ۲۰۰۸


 


 

استقبال به یاد ماندنی ایرانیان تورنتو از "ماز جبرانی"


 

شهروند: مازیار (ماز) جبرانی، طنزپرداز صاحب نام ایرانی یکشنبه ۱۷ آگوست مهمان ایرانیان تورنتو بود. برگزار کننده ی برنامه "چهره ها" بود. این گروه فرهنگی توسط خانم ها تانیا فرخ یار (مدیر گروه)، ایتان فرخ یار(مدیر بازاریابی و طراحی سایت) و آیتا فرخ یار(مدیر مالی) بنیاد نهاده شده است. خانم تانیا ابتدا فرانک اسپادان از کمدین های کانادایی ـ ایتالیایی ساکن تورنتو را معرفی کرد و گفت، ماز جبرانی گفته است به شرطی به تورنتو می آید که برنامه با طنز فرانک گشایش یابد. فرانک نیز با تسلط کامل برنامه را شروع کرد و با طنازی های شیرین خود جمعیت را به سر شوق آورد. برنامه متاسفانه با یک ساعت تاخیر نسبت به زمانی که در رسانه ها اعلان شده بود آغاز شد، اما نه تنها دارندگان بلیت بلکه، دهها نفر دیگری که می کوشیدند در آخرین لحظات برای برنامه ی پیش فروش شده ی مازیار جبرانی بلیت تهیه کنند، هیچکدام حاضر به ترک محل برنامه نبودند.

مز جبرانی در کنار اعضای گروه چهره ها

 

سرانجام مازیار جبرانی در میان استقبال گرم و پرشور سالن سرشار از جمعیت ایرانی به صحنه آمد و به شوخی گفت، تانیا خانم به او تلفن زده و گفته بود که تنها یک بلیت فروخته اند، و او جواب داده است، نگران نباشد هموطنان کارشان دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد.

جبرانی با طنزهای سیاسی، اجتماعی و تلنگرهای فرهنگی هوشمندانه ی خود نزدیک به دو ساعت سالن سرشار از جمعیت را حتی یک لحظه از خنده و شادی غافل نکرد. صف خرید سی دی ها و تی شرت های "محور شرارت" و "گربه ی ایرانی" او نیز یکی از طولانی ترین صف هایی بود که در پیوند با اینگونه برنامه ها دیده بودیم.

برای گروه چهره ها که بخت دیدار با مازیار جبرانی طنزپرداز و هنرپیشه موفق ایرانی ـ آمریکایی را تدارک دیده بودند، آرزوی موفقیت و اجرای برنامه های فرهنگی بیشتر داریم.


 

گروه کیوسک دوباره در تورنتو کنسرت برگزار می کند


 

شهروند: خبردار شدیم که گروه کیوسک روز شنبه  بیست و پنجم اکتبر در تورنتو کنسرت برگزار می کند. محل کنسرت "اپرا هاوس" واقع در شماره ۷۳۵ خیابان کویین شرقی خواهد بود.

 

کیوسک در حال اجرای کنسرت 

گروه کیوسک در حال پایان دادن به کارهای آلبوم سوم خود است که به احتمال زیاد در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. انتشار آلبوم جدید کیوسک، کنسرت این گروه در ماه اکتبر را برای هوادارانش جالبتر از همیشه خواهد کرد.

آلبوم "عشق سرعت"، "آدم معمولی" و آلبوم جدید در شب کنسرت عرضه خواهد شد.

آپرا هاوس یکی از شناخته شده ترین سالنهای کنسرت در تورنتوست که دوباره میزبان کیوسک با ظرفیت  ۸۵۰ نفر خواهد بود. آپرا هاوس با طبقات همکف و بالکن، بارهای پراکنده در اطراف سالن و سیستم بسیار حرفه ای نور و صدای خود میزبان بزرگانی چون Nirvana, John Mayer, Bjork, Joe Satriani بوده است.


 

خوشحالیم که تورنتو اولین شهری خواهد بود که میزبان گروه کیوسک برای اجرای زنده آلبوم جدیدش خواهد بود. در آینده اطلاعات بیشتری در مورد این کنسرت به شما خواهیم داد.