شهروند- آرش عزیزی: زندگی جاستین بیبر، خواننده‌ی ۱۸ ساله‌ی کانادایی که به چهره‌ ای مشهور در سطح جهان بدل شده است، دستمایه‌ ی ساخت مجموعه ‌ای تلویزیونی در آمریکا می‌شود.

به گزارش تی ‌وی گاید، شبکه‌ ی «ای بی سی» مشغول ساخت این سریال بر اساس سال‌ های کودکی بیبر و پیش از رسیدنش به شهرت است.

به نظر می ‌رسد این دومین تلاش «ای بی سی» در این زمینه باشد چرا که تلاش اولی ناکام از کار درآمده بود. این مجموعه قرار است در فصل ۱۴-۲۰۱۳ پخش شود.

جاستین بیبر

بیبر اهل استانفوردِ انتاریو است و اولین بار در سن ۱۴ سالگی توسط اسکوتر براون کشف شد که بعدها به مدیر برنامه‌ های او بدل شد. براون فیلم ‌هایی از بیبر در یوتیوب دیده بود و کمک کرد او به آتلانتای جورجیا برود و با آشر ریموند، خواننده‌ ی مشهور، دیدار کند. آشر و براون سپس قراردادی برای کارهای بیبر بستند و او از آن پس راه شهرت جهانی را طی کرد.

او دو بار، در سنین ۱۶ و ۱۸ سالگی جایزه‌ ی «هنرمند سال» را در جوایز موسیقی آمریکا ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ دریافت کرد و در ۵۳امین دوره از جوایز گرمی در سال ۲۰۱۱ نامزد «بهترین هنرمند جدید» و «بهترین آلبوم پاپ» شد. بیبر در توئیتر ۳۰ میلیون طرفدار دارد و مجله‌ ی «فوربس»‌ در سال ۲۰۱۲ او را سومین فرد مشهورِ قدرتمند در سطح جهان نامید. تا به حال ۱۵ میلیون از آلبوم‌های بیبر فروش رفته و تخمین زده می‌شود در ۱۲ ماه گذشته ۵۵ میلیون دلار درآمد داشته است.

جاستین بیبر مدال الماس شصتمین سال سلطنت ملکه الیزابت را دریافت کرد و با نخست وزیر کانادا دیدار کرد

گفته می‌شود بیبر و اسکوتر براون هر دو جزو تهیه‌کننده‌ های این سریال تلویزیونی خواهند بود. احتمالا مت والپرت و بن نویدی، نویسندگان سریال «انتوراجِ» شبکه‌ ی اچ.بی.او نیز با این پروژه همکاری می‌کنند.

به نوشته ‌ی وب‌ سایتِ تورنتو استار معلوم نیست بیبر شخصا در این مجموعه حاضر می‌ شود و یا مجموعه ‌ای داستانی خواهیم داشت و بازیگری در نقش او بازی می‌کند.