بازارهای نوروزی، یکی از مکان هایی هستندکه ایرانیان به جهت خریدهای نوروزی گرد هم جمع می شوند. این زمان فرصت خوبی است برای بیزینس های مختلف که نوع فعالیتشان را در جایی رودررو  به عموم ارائه دهند. بنابراین بازارهای نوروزی از مکانی که فقط در آن خرید و فروش شود خارج شده و به جایی برای آشنایی و مبادله اطلاعاتی شغل های گوناگون مبدل شده است. ما نیز مانند ۱۰ سال گذشته افتخار داشتیم که در این گردهمایی شرکت کرده و پذیرای مردم باشیم.

بازارهای نوروزی امسال یا بهتر بگوییم فستیوال نوروزی ایرانی ها در روزهای ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مارچ در سالن Le Parc  و هتل شرایتون برگزار شد. شرکت ما با حضور خود مانند همیشه به نام Insufin، شرکت بیمه، Desjardins با مدیریت محمد رحیمیان برگزار شد.

غرفه اینشافین در بازار نوروزی

خوشبختانه به دلیل ازدیاد و جابجایی مکانی مهاجران، هرساله با افراد جدیدی برخورد داریم که علاقمند به دریافت اطلاعات و سرویس از شرکت ما در خصوص امور مالی و بیمه هستند. طبعا از آنجا که مشتریان شرکت بیمه، سرمایه های ما قلمداد می شوند، همواره هدف این شرکت این بوده که با تکنیک ها و سرویس های مطلوبتر، هر ساله در جهتی مقبولتر با موفقیت قدم بردارد.

جای بسی خوشوقتی است که اثرات اطلاع رسانی در خصوص بیمه در سال های اخیر سبب شده که افراد با رغبت و اشتیاق بیشتری مایل باشند بیمه های گوناگون را اخذکنند. بیشترین تقاضای توضیحات در این روزها در خصوص بیمه های درمانی و تکمیلی بوده است و این نشان دهنده توجه عموم به دوران بیماری و هزینه های آن است. به عبارت دیگر امروزه مهاجران، دیگر به داشتن کارت های اوهیپ خود به دیده پرداخت کننده کلیه هزینه های درمانی نمی نگرند و در حین سلامتی جویای منبع مالی مطمئن برای دوره های مختلف بیماری شان هستند.

در مرتبه بعد، توجه خاص افراد به سمت بیمه های ناتوانی جسمی بود که باز بیانگر عدم توانایی اقتصادی در روزهای ناتوانی و بیکاری و رسیدن به دانش پرداخت هزینه ها توسط بیمه می باشد.  نتیجه گفتگوهای ما با هموطنان عزیز در بازار نوروزی می گوید که امروزه افراد، آینده نگرتر و دقیقتر نسبت به وضعیت مالیشان در دوران بیماری هستند و تعداد زیادی از آنها تلاش می کنند با توانایی های حتی محدودشان، بیمه های درمانی را اخذ کنند و آسودگی فکری شان را در این زمینه از هم اکنون فراهم آورند.

در دو نمایشگاه، ضمن ارائه هدایای هر روزه و همچنین به برندگان مسابقات مختلف، ضمنا ۳ جایزه بزرگ نیز در روز آخر قرعه کشی شد که اسامی برندگان آن به شرح زیر می باشد:

۱ـ علیرضا ملکی

 ۲ـ مانی ادهمی

۳ ـ مهدی صادقیان

در پایان از کارمندان و همکاران شرکت بیمه( insaufin) تشکر می شود که با حضور تا دیروقت توانستند کار گروهی منظم و خوبی را ارائه دهند.  گفتنی است که امسال کادر شرکت نسبت به سال های قبل تخصصی تر برخورد کرده و جای امیدواری است که روز به روز موفقتر از قبل شویم.

و جا دارد در همین جا از برگزارکنندگان فستیوال های فوق: آریا به نمایندگی آقای افشین سرودی و بهار و دیار به نمایندگی آقای افصحی تشکر به عمل آید و در نهایت از کلیه شرکت کنندگان اعم از مشتریان و دارندگان بیمه شرکت که در خدمتشان بودیم نیز قدردانی کنیم.

پرسش های خود را در زمینه بیمه های مختلف از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.

news@insufin.com

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی انجمن Advocis  به شماره ثبت: ۲۰۶۵۸۱۷ مشاورین متخصص بیمه و امور مالی کانادا است.

www.insufin.com

www.youtube.com/ sherkatbimeh