روز شنبه ۳۰ آگوست ۲۰۰۸ مهمانی کباب پزان  دکتر مریدی نماینده ایرانی تبار پارلمان انتاریو از ساعت ۱۲ تا ۴ بعدازظهر در محل پارک ریچموندگرین واقع در شهر ریچموندهیل برگزار شد. 


شماره ۱۱۹۳ ـ ۴ سپتامبر ۲۰۰۸


 

روز شنبه ۳۰ آگوست ۲۰۰۸ مهمانی کباب پزان  دکتر مریدی نماینده ایرانی تبار پارلمان انتاریو از ساعت ۱۲ تا ۴ بعدازظهر در محل پارک ریچموندگرین واقع در شهر ریچموندهیل برگزار شد. در این مهمانی حدود ۲۵۰۰ نفر از جوامع گوناگون ساکن ریچموندهیل منجمله ایرانی، انگلیسی، ایتالیایی، افغانی، هندی، پاکستانی، چینی، فیلیپینی، کلیمی و روس شرکت داشتند. به علاوه اعضا انجمن شهر ریچموندهیل و نمایندگان پارلمان فدرال نیز در این مهمانی حضور داشتند.

مهمانی باربیکیو دکتر رضا مریدی

در این مهمانی با غذای گرم و نوشابه و دسر از حضار پذیرایی به عمل آمد. مراسم با اجرای سرود ملی کانادا آغاز شد و سپس موسیقی اسکاتلندی اجرا شد که مورد توجه همگان قرار گرفت.

گروه هنری جامعه هندی رقص های زیبای هندی را اجرا کردند. سپس رقص و آواز چینی  و اروپایی توسط میشل لو هنرمند خردسال و با استعداد از جامعه چینی اجرا شد که بیش از پیش مورد توجه حضار واقع شد. میشل چند بار برای اجرای برنامه روی صحنه قرار گرفت و هر بار با استقبال گرم مهمانان روبرو شد.

 

مهمانی باربیکیو دکتر رضا مریدی

آنگاه رقص های زیبای کردی توسط هنرمندان برجسته "خانه کرد" اجرا شد که بسیار دلپذیر بود. در پایان استاد "امان" با نواختن تار گوشه هایی از موسیقی ایران را نواخت و با تشویق کم نظیر حاضران مواجه شد.

این مراسم که در هوای دلپذیر و آفتابی برگزار شد، با سخنان دکتر رضا مریدی ادامه یافت. دکتر مریدی به حاضران خوش آمد گفت و از آنان برای شرکت در این مهمانی تشکر کرد. وی همچنین از کارمندان دفترش و تعداد زیادی داوطلب که هفته ها برای برگزاری این مهمانی زحمت کشیده بودند، صمیمانه سپاسگزاری کرد.

این مهمانی در محیطی دوستانه پر از صفا و صمیمیت و با حضور ملیت های گوناگون به خوبی برگزار شد و مهمانان با خاطره ای خوش و آرامش کامل محل پارک را ترک کردند.