سومین جشن سالیانه‌ی شرکت ترایدل در بزرگداشت نوروز هفته ‌ی گذشته ۲۶ مارچ در سالن له‌ پارکِ تورن هیل برگزار شد.

بیش از ۲۰۰ نفر در جشنی شرکت داشتند که میزبانش “ترایدل”، شرکت بزرگ ساختمان سازی کانادایی بود.

ترایدل این مراسم مجلل شام را برای قدردانی از مشتریان جامعه ‌ی ایرانی که بارها و بارها از آن حمایت کرده ‌اند، برگزار می‌کند.

از راست: لئو دلزوتو رئیس ترایدل، نسیم رادخشنود نماینده فروش، دکتر رضا مریدی وزیر تحقیقات و نوآوری انتاریو، جیم ریچی معاونت فروش ترایدل و دینو کارمل معاونت بیزنس ترایدل

سفره ی زیبای هفت سین کار خانم ماری فغانی، چایخانه ی سنتی فرزاد و همکاران، غذاهای خوشمزه ی ایرانی رستوران زعفران (آقای اَل اسکندری) و شیرینی‌ های قنادی گل سرخ(خانم فریبا اسکندری)، گل آرایی و تزئینات داخل سالن توسط Todd همه دست به دست هم داده بود، تا فضای یک جشن نوروزی تمام عیار را برای ایرانیان مهیا کند.

در کنار این پذیرایی مفصل، موسیقی سنتی ایرانی توسط گروه سرو، متشکل از جوانان موسیقیدان تورنتویی اجرا شد.

ایده ی برگزاری جشن نوروز از سوی ترایدل  سه سال پیش از سوی نماینده ی ایرانی تبار شرکت، خانم نسیم رادخشنود مطرح شد و امسال در سومین سال برپایی این جشن، با هماهنگی خانم رادخشنود، نماینده فروش، بسیار مفصل تر از دو سال گذشته برگزار شد. این جشن  در سال های گذشته در دفتر مرکزی شرکت برگزار می‌شد، اما با توجه به افزایش محبوبیت آن و محدود بودن فضای دفتر، امسال به تالار بزرگ له ‌پارک نقل مکان پیدا کرد.

 

مهمان ویژه ‌ی این جشن، دکتر رضا مریدی، وزیر تحقیقات و نوآوری و نماینده‌ ی ریچموند هیل در مجلس، بود که برای حاضران سخنرانی کرد. همچنین لئو دل ‌زوتو، پرزیدنت ترایدل در سخنانی نوروز را تبریک گفت و از حمایت های جامعه ی ایرانی سپاسگزاری کرد.

سفره ی زیبای هفت سین، پذیرایی مفصل و موسیقی گروه سرو

ایرانیان ساکن تورنتو، بویژه در نورت یورک و ریچموندهیل، نقش به سزایی در توسعه و گسترش منطقه برعهده دارند. تعداد بسیاری از ایرانیان، مجتمع های مسکونی ترایدل را برای زندگی خود انتخاب کرده اند. برگزاری نوروز از سوی ترایدل هم سپاس و به دیده گیری فرهنگ غنی ایرانیان است و هم قدردانی از مشاوران املاک ایرانی برجسته ای که آشنایی با ترایدل را برای ایرانیان فراهم کرده اند.

جیم ریچی، معاون ریاست در زمینه ‌ی فروش و بازاریابی، نیز در سخنانی از سه پروژه ی مهیج ترایدل در داون تاون تورنتو خبر داد که همین امسال شروع عملیات آن کلید خواهد خورد.

عکس ها از April Maciborka و Sabrina Francescut