Mohammad-Rahimian

به خوبی به یاد دارم روزی را که نوشتم “زمستان تمام شد”. احساس می کنم همین دیروز بود، همین دیروز که پایان روزهای سرد و برفی فرا رسید و بهار لطیف و کوتاه کانادا جلوه گری کرد. و سپس تابستان، تابستان گرم و مرطوبی که زیبا بود، سرشار از تجربه های جدید و خاطرات به یاد ماندنی. روزهایی بی نظیر در کنار خانواده و دوستان. همه چیز سریع گذشت. این روزها دیگر تابستان رمقی ندارد، روزها خنک تر شده اند و شبها رنگ سردی به خود گرفته اند. صبح ها که خانه را ترک می کنی بهتر است یک کت پاییزی به همراه داشته باشی تا باران و باد غافلگیرت نکند. اتفاقی که همین دو روز پیش باعث شد مثل موش آب کشیده خیس خیس شوم، صبح در حالی خانه را ترک کردم که ابرها در حال تجمع و تیره کردن آسمان بودند. چند دقیقه ای نگذشته بود که باران آغاز شد، من بودم و دوچرخه و بارانی که کوتاه اما سریع می بارید. چاره ای نداشتم به جز سریعتر رکاب زدن و دنبال کردن راهی که بیشتر از هر روز دوست داشتم به پایان برسد. وقتی به دانشگاه رسیدم چیزی بیشتر از یک موش آب کشیده نبودم البته همراه با گل و لای طول مسیر که چرخ ها به سر و رویم پاشیده بودند. با گذشت روزهای زندگی عمرمان، گاه به خود می آییم، راستی شما چند بهار از زندگی تان را پشت سر گذاشته اید؟ آیا این بهاران زمان و تاریخ ثابت بر عموم طلب می کند؟ تضمینی هست بهار زندگی من چقدر باشد؟

و من بهاران بسیار برایت آرزومندم و نگران. نگران از اینکه چه خواهد شد؟ چگونه خود را محافظت خواهی کرد؟ چگونه در گرگ و میش این روزگار پر بالا و پایین و گاه خاکستری همیشه خواهی خندید؟

آه، گاه شاهد از دست دادن عزیزان می شویم، که به نظر دور از ذهن می آمد.

در زمستان زندگی، که بی شک به سراغت خواهد آمد، روزهای شیرین و تلخ، روزهای شیرینت را آرزومندم. براستی می خواهم همیشه روزهایت بهاری باشد.

لحظاتمان به سرعت می گذرد. گویی دیروز بود که سن و سال بزرگترها به نظرمان زیاد می آمد، امروز خودمان در آن سن قرار داریم و دریافته ایم هنوز زندگی را دوست داشته و  بر ریسمان آن  با قدرت چنگ می زنیم و این می تواند به خاطر علایقی باشد که امروز به ما متصلند. حالا دیگر عشق را می شناسیم و اگر فرزندی داریم اگر معشوقی، محبوبی و یا عزیزی قسمتی از تپش قلبمان برای اوست.

با تکیه بر انواع و اقسام بیمه های عمر، با توجه به شرایط فردی و خانوادگی و مالی و فکری، می توان خود و عزیزانمان را بیمه کنیم آن هم معاف از مالیات. بیمه های کوتاه مدت و بلند مدت، بیمه هایی با امکان  سرمایه گذاری و همچنین بیمه های سریع پرداخت و با قابلیت طول عمر پوشش، با برگشت پول که می تواند تمامی سنین را مورد پوشش قرار دهد.

 به امید اینکه در تهیه هر نوع بیمه به موقع اقدام کنیم.

پرسش های خود را در زمینه بیمه های مختلف از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.

news@insufin.com

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی انجمن   Advocis به شماره ثبت: ۲۰۶۵۸۱۷ مشاورین متخصص بیمه و امور مالی کانادا است.

www.insufin.com

www.youtube.com/ sherkatbimeh