تیم ملى فوتبال جوانان   براى حضور در رقابت هاى قهرمانى جوانان آسیا از دوبى، راهى دمام عربستان شد. ملى پوشان جوان   در دمام ۳ بازى خود را به …


شماره ۱۲۰۱ ـ پنجشنبه ۳۰ اکتبر ۲۰۰۸


 

برنامه بازى هاى تیم ملى جوانان ایران اعلام شد


 

 تیم ملى فوتبال جوانان   براى حضور در رقابت هاى قهرمانى جوانان آسیا از دوبى، راهى دمام عربستان شد. ملى پوشان جوان   در دمام ۳ بازى خود را به شرح ذیل در مقابل حریفان انجام خواهند داد:

جمعه ۱۰ آبان : ایران – عربستان

یکشنبه ۱۲ آبان: ایران – ژاپن

سه شنبه ۱۴ آبان: ایران – یمن


 

آشتی کنان دایى و کریمى مشکلات را بیشتر کرد


 

 محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس گفت: آنهایى که برنامه آشتى کنان دایى و کریمى را ترتیب دادند، مشکلات این دو چهره را بیش از گذشته کردند. وى همچنین اظهار داشت: بین دو نیمه دیدار مقابل برق شیراز، على کریمى را به طورى نامناسب به سمت رختکن هدایت کردند و به زور قصد داشتند وى را با دایى آشتى دهند. وى ادامه داد: سئوال من این است که آیا واقعاً این کار بین دو نیمه درست بود؟ به نظر من آقایانى که مى خواستند این ۲ نفر را آشتى بدهند شرایط را از قبل بدتر کردند و حالا باید جوابگو باشند. سرپرست پرسپولیس افزود: بسیارى از مسئولان از جمله کفاشیان و یا تاج مى توانستند براى حل این مشکل پادرمیانى کنند و مراسم نیز در فدراسیون برگزار شود. این اتفاقات غیرحرفه اى فقط در فوتبال ما رخ مى دهد و از دیدن این صحنه ها متأسفم.


 

چراغپور مدیر تیم های پایه فوتبال پرسپولیس شد


 

جلال چراغپور‌ روز یکشنبه با حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به سمت مدیر تیمهای پایه این باشگاه منصوب شد.

داریوش مصطفوی مدیر باشگاه پرسپولیس در این حکم اشاره کرده است که این انتصاب با توجه به پیشنهاد فریدون معینی مدیر تشکیلاتی تیمهای پایه، صورت گرفته است.