از راست:  رضا مریدی- سرکیس آسادوریان- برایان ویلفرت- گادوین چن- ویتو اسپاتافورا- دیوید بارو

از راست: رضا مریدی- سرکیس آسادوریان- برایان ویلفرت- گادوین چن- ویتو اسپاتافورا- دیوید بارو

شهروند ـ فرح طاهری: یکشنبه ۱۷ آگوست ۲۰۱۴، مثل هر سال، میهمانی بزرگ تابستانی دکتر رضا مریدی در مجتمع ورزشی ریچموندگرین برگزار شد.

در این میهمانی سالانه، که با رقص و موسیقی و آواز و غذا همراه است، هزاران تن از ساکنان ریچموندهیل و سایر نقاط شهر، شرکت می کنند. امسال نیز بیش از ۲۵۰۰ تن میهمان از کامیونیتی های مختلف ریچموندهیل در این جشن شرکت داشتند و هنرمندان نیز از ملیت های مختلف به هنرنمایی پرداختند.

برنامه ساعت ۱۲ ظهر با آهنگ های شادی که دی جی تکین پخش می کرد، آغاز شد. عضو شورای شهر، کاسترو لیو، گردانندگی مراسم را برعهده داشت و مراسم را با سرود ملی کانادا رسمیت داد.

پس از آن، دکتر رضا مریدی، نماینده ریچموندهیل در مجلس انتاریو که مسئولیت دو وزارتخانه را در دولت اکثریت خانم وین برعهده دارد ـ وزارت پژوهش و نوآوری، و وزارت آموزش عالی ـ به حاضران خوشامد گفت و از خدمات داوطلبان و هنرمندانی که سخاوتمندانه وقت و هنرشان را در اختیار این جشن گذاشته اند، تقدیر کرد.

در این مراسم تعدادی از مقامات رسمی کنونی و پیشین شهری و استانی و کشوری حضور داشتند که به دعوت دکتر مریدی به روی صحنه رفتند و هر یک در جملاتی کوتاه از نقش مهم دکتر مریدی در ریچموندهیل، در مجلس استانی و در دو وزارتخانه ی تحت مسئولیتش گفتند و آن را ستودند. این افراد عبارت بودند از: دیو بارو شهردار ریچموندهیل، معاون شهردار ویتو اسپاتافورا، عضو شورای شهر گادوین چان، عضو شورای شهر کاسترو لیو، عضو هیئت مدیره مدارس منطقه یورک کارول چان، نماینده مجلس انتاریو دایان ورنیل، نمایندگان پیشین مجلس فدرال کانادا سرکیس آسادوریان و برایان ویلفرت.

پس از آن از میهمانان با همبرگر و سوسیس کبابی و نوشیدنی پذیرایی شد. برای همه نوع ذائقه ای تدارک دیده بودند، از همبرگر حلال گرفته تا همبرگر برای گیاهخواران، بنابراین بهانه ای برای گرسنه ماندن وجود نداشت.

پس از ناهار برنامه های هنری آغاز شد، که شامل رقص و آواز و اجراهای نمایشی بود. از دختر چینی گرفته که با لباس عربی و آهنگ هندی، عربی رقصید، تا میلاد خواننده ی بااستعداد و جوان ایرانی که همه را به رقص درآورد از جمله یکی از آقایان

هموطنمان که بسیار زیبا می رقصید و همه را با رقصش متحیر کرده بود.

اجراکنندگان نمایش و برنامه های هنری عبارت بودند از:

BBQ-Moridi-1

۱.     South Asian Dancing and Singing by Hemant and Vaishnavi Panwar

۲.     Master Chung’s Taekwondo and Martial Arts

۳.     Phoenix Academy of the Arts

۴.     Milad, Iranian singer

۵.     Happy Family Association vocal performance

۶.     Dragon Fencing Academy

۷.     Tai Chi Demonstration by the Richmond Hill Chinese Seniors Association

۸.     Nicole – vocal performance

۹.     Tai Chi Fan performance

۱۰.  Richmond Hill Red Maple Seniors (folk dancing group)

در این مراسم میهمانان غذاهای فاسدنشدنی قابل اهدا با خود آورده بودند تا به نمایندگان گروه “۳۶۰کودک در منطقه یورک” اهدا کنند. این سازمان به کودکان و جوانان و خانواده های تنها و آسیب پذیر منطقه کمک می کند.