Mohammad-Rahimian

عواقب ثانوی بعضی از بیماریها می تواند هزینه درمان را به طور غیر قابل انتظاری بالا ببرد از جمله این بیماری ها می توان به عفونت های قارچی اشاره کرد.موارد شایع عفونت های قارچی بیشتر در مسافرت است و چه بسا خودتان تجربه ی آن را داشته و یا در موردش از دیگران شنیده اید.

قارچ ها موجودات گیاهی، تک سلولی یا چند سلولی هستند و به علت نداشتن کلروفیل، قادر به سنتز گلوکز و تامین غذای خود نیستند، و بهاجبار به صورت انگلی روی پوست، ناخن و موی انسان و حیوانات زندگی کرده و تغذیه می کنند. قارچ های بیماری زا می توانند در سطح پوست و مو و ناخن زندگی کرده علایم بالینی ایجاد کنند که به آنها قارچ های سطحی گویند. بعضی از انواع آنها از طریق پوست و یا استنشاق از مسیر ریه ها و گردش خود به بافت های عمقی رفته و ایجاد بیماری می کنند که به آنان قارچ های عمقی می گویند.

آنتی بیوتیک ها در درمان عفونت های مختلف باکتریایی مورد استفاده قرار می گیرند. این داروها می توانند تعدادی از باکتری های مفید بدن را کاهش دهند. هنگامی که تعداد آنها کاهش یابد، قارچ ها فرصتی برای رشد پیدا می کنند.

در شرایطی که سیستم ایمنی بدن دچار ضعف می شود، فرصتی برای رشد قارچ ها به وجود می آید. بیماری هایی مانند دیابت و برخی از انواع سرطان، باعث می شوند که شخص در معرض عفونت های قارچی قرار گیرد.

جهت امنیت خاطر خود و عزیزانمان با برنامه ریزی برای امروز و فردایمان، با کمترین هزینه در این مسیر که همانا تهیه بیمه، نظیر بیمه های تکمیلی سلامتی، مراقبت های ویژه و بیمه بیماری های حاد، راهکاری مناسب در این خصوص است. پیشنهاد می شود با توجه به ریسک فاکتورهای موجود نسبت به بروز بیماری هایی نظیر سرطان که طبق آمار بیش از ۳۰ درصد انسانها در طول زندگی دچار یکی از بیماری های سخت می شوند، خود را به بیمه بیماری های سخت مجهز کنیم.

بیمه های مسافرتی برای افراد که قصد مسافرت دارند توصیه می شود. بیمه های مسافرتی در داخل کشور از استانی به استان دیگر و یا به خارج از کانادا. در این مدل از بیمه ها تا سقف ۰۰۰/۰۰۰/۱۰ دلار می توان انتظار پوشش داشت که تصادف، بیماری و شرایط اضطراری را پوشش می دهد. حتا امکانات سرویس پزشک معالج بر بالین بیمار از دیگر مزایای جدید می باشد.

با اخذ بیمه، موجب آرامش خاطر و تامین مالی خود و عزیزانمان شویم و چه بسا اینقدر خوش شانس باشیم که بتوانیم پس انداز مناسبی برای دوران بازنشستگی خود که یکی دیگر از ریسک های بزرگ همه ما می تواند باشد، داشته باشیم.

مشاور علمی پزشکی شرکت بیمه، آقای دکتر پژمان حنیفی مقدم (ایمونولوژیست)

شرکت بیمه رحیمیانInsufin از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آورد که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه برای ما به آدرس ایمیلnews@insufin.com ارسال دارند.

* مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل news@insufin.comتماس بگیرید .

* محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی مشاورین متخصص بیمه و امور مالی کانادا به شماره ثبت: ۲۰۶۵۸۱۷ است.

www.youtube.com/sherkatbimeh

https://www.facebook.com/Insufin