Mohammad-Rahimian

آخرین پیشنهاد برای شروع یک مسافرت چیست؟ همواره سعی کنیم که بر اساس میزان بودجه مان سفر کنیم نه بر اساس میزان محدود کارت اعتباری مان. چه مسیر ما جنوب، شمال، شرق یا غرب باشد این سفرها برای ما لحظاتی از سیاحت و استراحت را در بر دارد. پیش از آغاز این زمان استراحت، که شما مستحقش هستید ما به شما یک برنامه سبک تر از نظر اقتصادی پیشنهاد خواهیم کرد که به آسودگی خاطر شما کمک کند.

با حداقل هزینه پرواز کنید

محل سکونت و مسافرت هوایی بیشترین هزینه را برای مسافران در بر دارد، اما آیا می دانید که هزینه پرواز می تواند از یک روز به روز دیگر تفاوت عمده داشته باشد؟ برخی مواقع این کار تنها شامل تغییر زمان سفر شما از یک تاریخ به چند روز جلوتر یا عقب تر می باشد که موجب حفظ هزاران دلار می شود. همچنین شایدهزینه پرواز شما بر اساس زمان دقیقی که جستجویتان را انجام می دهید، متغیر باشد. ممکن است مقایسه قیمت ها و دوره های زمانی از طریق بررسی وب سایت های اصلی، به سود شما تمام شود.

پیشنهاد ما کمک خواهد کرد که سفر بعدی تان را با بهترین خاطرات به پایان برسانید. چه قدر برای سفرتان به خارج از کشور می خواهید خرج کنید؟ بر اساس آمارهای کانادا، کانادایی ها مجموعن در حدود ۱۰۰۰دلار در هر سفر خارج از کشور خرج می کنند. در ایالات متحده برای همین مقدار مسافت، ۷۷۰دلارمی پردازند که این مقدار شامل هزینه بلیت هواپیما نمی شود. این یک واقعیت است: زندگی به شکل جهانگردی پر هزینه است … اما نگران نباشید ما یک سفر اینترنتی داشتیم و ایده هایی را به شرح زیر جمع آوری کردیم که کمک می کند سفرهای بعدی شما تحت کنترل باشد.

طبق آمار در سال ۲۰۱۲:

کانادایی ها بیشترین سفر را به امریکا داشتند با آمار ۰۰۰/۷۱۰/۲۲ نفر

و همچنین کمترین سفر به استرالیا بود به تعداد ۱۵۹۰۰۰ نفر.

و در مورد هزینه مسافرت به طور متوسط بیشترین هزینه ای که کانادایی ها پرداخت کردند در استرالیا با مبلغ ۲۰۶۹$ و در کوبا با کمترین مبلغ پرداخت ۶۹۱$ بوده است.

در نگاهی جامع تر می توان به متوسط هزینه هر نفر در کشورهای زیر توجه کرد:

در آرژانتین ۷۰۲ دلار

در استرالیا ۲۴۹۱ دلار

دراسپانیا ۴۸۱ دلار

در آمریکا ۴۲۹۳ دلار

در همین راستا بد نیست بدانیم هزینه غیرمترقبه ای نظیر آپاندیس در کشورهای نامبرده مقادیر زیر می باشد.

آرژانتین ۱۷۲۳ دلار

استرالیا ۵۱۷۷ دلار

نیوزلند ۶۶۴۵ دلار

اسپانیا ۲۲۸۱ دلار

امریکا ۱۳۹۱۰ دلار

به دلیل اینکه بیمه بهداشت استانی ما در استان های مختلف قادر به پوشش کامل هزینه های پزشکی نیست و تنها بخشی جزیی از هزینه های بیمارستانی را پوشش می دهد و از طرفی طبق توصیه دولت برای مسافرت از استانی به استان دیگر و به خارج از کشور می بایست بیمه مسافرتی تهیه شود بیمه مسافرتی با انواع و اقسام آن نظیر پوشش پزشکی، ابطال و تاخیر پرواز، هزینه های سفر در زمان ابطال پرواز، آسیب و مفقود شدن چمدان و تصادف هوایی است این نوع بیمه ها با هزینه های مقبول موجب آسایش و آرامش ما در طول سفر خواهد بود.

شرکت بیمه رحیمیان Insufinاز خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آورد که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه برای ما به آدرس ایمیلnews@insufin.comارسال دارند.

*مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل   news@insufin.comتماس بگیرید .

www.youtube.com/sherkatbimeh

https://www.facebook.com/Insufin

* محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی مشاورین متخصص بیمه و امور مالی کانادا به شماره ثبت: ۲۰۶۵۸۱۷ است.