شرکت EnWise Power Solutions جهت صرفه جویی در انرژی و پایین آوردن هزینه آب و برق و گاز در ایام تعطیلات موارد زیر را به مالکان خانه ها توصیه می کند:


شماره ۱۲۰۸ ـ پنجشنبه ۱۸ دسامبر  ۲۰۰۸


 

شرکت EnWise Power Solutions جهت صرفه جویی در انرژی و پایین آوردن هزینه آب و برق و گاز در ایام تعطیلات موارد زیر را به مالکان خانه ها توصیه می کند:

 

۱ـ برای چراغانی و تزئین درخت کاج و جلوی در منازل خود به جای لامپ های معمولی از لامپ های LED که برق کمتری مصرف می کنند، استفاده کنید. این لامپ ها ۷۵درصد بهتر از نوع معمولی برای محیط زیست هستند.


 

۲ـ یک ترموستات قابل برنامه ریزی هدیه دهید

با این ترموستات، زمانی که در خانه نیستید، درجه حرارت به صورت خودکار تنظیم می شود و با این کار سالیانه ۱۰۰ دلار روی قبض خود پس انداز می کنید.


 

۳ـ یک پتوی کهنه دور تانک آب گرم فعلی خود بپیچید و یا آن را با یک تانک جدیدتر که در حفظ انرژی کارآتر است، تعویض کنید.

پولتان را در بانک بگذارید نه در تانک، این بدین معنی ست که سالیانه ۴۵۰دلار در هزینه گرمایش صرفه جویی خواهد کرد، ضمن اینکه در کاهش گازهای گلخانه ای که مخرب برای محیط زیست است، قدمی برداشته اید. 


 

۴ـ دور پنجره ها و درها و درز و سوراخ ها را کیپ کنید.

اگر تمام منافذی که گرما از آن به بیرون نشت می کند در یک خانه ی معمولی کانادایی روی هم بگذارید، سوراخی به اندازه ی یک توپ بسکتبال درست می کند. با گرفتن این منافذ تا ۴۰ درصد جلوی از بین رفتن گرما را می گیرید و تا ۳۰۰ دلار در سال در قبض مربوطه صرفه جویی می کنید.


 

۵ـ آبگرمکن مخصوص صرفه جویی برق energy-efficient furnace نصب کنید

مطمئن باشید همچنان احساس گرما خواهید کرد بویژه زمانی که قبض آب و برق را دریافت میکنید و می بینید که تا ۴۰۰ دلار در سال صرفه جویی کرده اید.


 

۶ـ کامپیوتر و دیگر وسایل الکترونیکی را در زمانی که استفاده نمی کنید، خاموش کنید.

چرا برای چیزی که استفاده نمی شود پول می دهید؟


 

۷ـ غذاهایتان را در زودپز، مایکروویو و فر توسترtoaster oven بپزید.

طعم و مزه ی غذا به همان خوبی درست کردن غذا در اجاق های مرسوم است و بسیار کمتر از آن برق مصرف می کند. 

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا از سایت EnWise Power Solutions دیدن کنید.

www.enwisepower.com