travel-insurance

در زمان رزرو پروازتان، مطمئن شوید که خط هوایی از نیازمندی های شما آگاه بوده و بنابراین برای فراهم کردن درخواست کمک به شما برای داشتن یک سفر راحت و سالم زمان لازم را دارند.

ـ از پیش ترتیبات لازم را با خط هوایی تان برای انتقال صندلی چرخدار دارای باطری یا سایر وسایل جانبی متحرک، هماهنگ کنید.

ـ از پیش با خط هوایی یا نمایندگی پروازتان برای تعیین سیاست های خط هوایی برای خدمات حمل حیوانات راهنما تماس بگیرید.

ـ از پزشکتان درباره تعیین سلامت بودن عبورتان از قسمت امنیتی فلزیاب فرودگاه یا از طریق دستگاه دستی سوال کنید. ممکن است نیاز به بازرسی بدنی داشته باشید.

ـ برای راحت کردن بازرسی، همه داروها را با برچسب های مشخص کننده، در ساک دستی تان بسته بندی کنید. داروهای تجویز شده در قسمت ممنوعیت آب مستثنا است اما باید جهت بازرسی جداگانه در دسترس ماموران فرودگاه قرار گیرد.

در صورت نیاز به کمک برای رفتن به قسمت بازرسی اولیه فرودگاه از قبل با خط هوایی تان تماس بگیرید. فردی که به شما کمک می کند نیاز به یک گواهی عبور از پیشخوان ورودی فرودگاه خواهد داشت و باید تحت همان بازرسی که برای سایر مسافران انجام می گیرد، قرار بگیرید.

لطفن در زمان صادر شدن کارت عبور در صورتی که توان برداشتن ساک دستی تان را ندارید به کارکنان ورودی فرودگاه بگویید. کارکنان باید هرگونه کمک ضروری برای شما را فراهم آورند.

و اما در قسمت بازرسی فرودگاه

همواره مدارکی که شرایط پزشکی شما را نشان می دهد به همراه داشته باشید.

از قسمت امنیتی نیازهای خاص/ خانواده استفاده کنید. ماموران بازرسی در این قسمت به گونه ای آموزش دیده اند که می توانند کمک های لازم را برای شما انجام دهند.

به مامور بازرسی درباره هرگونه نیازهای پزشکی، گفتاری، شنیداری، دیداری و تحرک گفته و از آنها برای کمک جهت عبور از قسمت بازرسی فرودگاه با استفاده از ابزارهای حرکتی، کمک بخواهید.

برای بیشتر مسافرانی که نیازهای خاص دارند، گزینه هایی که در ادامه می آیند برای عبور از قسمت بازرسی در دسترس می باشد:

ـ عبور از بازرسی فلزیاب توسط دستگاه فلزیاب دستی یا بازرسی کامل بدنی

ـ تحت بازرسی بدنی قرار گرفتن

ـ در صورتی که شرایط جسمی تان از لحاظ پزشکی در وضعیتی است که از بازرسی در جمع احساس راحتی نمی کنید، از مامور امنیتی بخواهید که در صورت نیاز شما را در اتاق های خصوصی بازرسی کنند.

ـ ماموران بازرسی صندلی چرخدارتان را برای اطمینان از عدم وجود مواد منفجره بازرسی می کنند. برای این کار شاید نیازی نباشد که صندلی را ترک کنید.

ـ از مزیت خدمات اولویت برای عبور افراد استفاده کنید.

سفر در حالی که نامی شاد و خاطره انگیز در خود نهفته دارد می تواند با بی دقتی به تراژدی دردناکی تبدیل شود. بیمه های مسافرتی تان را از بروکر با تجربه و متخصص اخذ کنید و دقیقن بدانید بیمه تان در زمان claimچگونه خواهد بود.

ترجمه و اقتباس از وب سایت Access to Travel

شرکت بیمه رحیمیان Insufin از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آورد که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند.

مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل   news@insufin.com   مطرح کنید.

به وب لاگ ما سر بزنید www.cover4u.ca

www.youtube.com/sherkatbimeh

https:www.facebook.com/Insufin

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی مشاوران متخصص بیمه و امور مالی کانادا به شماره ثبت :۲۰۶۵۸۱۷ است.