شهروند ـ بر اساس تحقیقات به دست آمده  که توسط دانشگاه براک تأمین مالی شده است، هر روز در سراسر انتاریو، بودجه ناکافی، مأموران حمایت از حقوق حیوانات را، که اغلب آنها زن هستند،  در معرض خطر خشونت و سوء استفاده در محل کار قرار داده و شرایط کاری خطرناکی را برای آنها فراهم می کند.

سارا مونوز یکی از ماموران مبارزه با خشونت علیه حیوانات، تعریف می کند که یک بار حدود یک کیلومتر در جاده ی خاکی، به تنهایی و خارج از محدوده ی تلفن همراه، رفت تا صاحب عصبانی سگ را مجبور کند که تبر خود را پایین بیاورد. او در همین حین متوجه شدکه آن فرد به اتهام قتل تحت تعقیب است. بسیاری از کارمندان انجمن جلوگیری از خشونت علیه حیوانات (OSPCA)، معتقدند که ماموران این انجمن هر لحظه با خطر مرگ دست و پنجه نرم می کنند. ماموران این انجمن، بر اساس یافته های این تحقیق، به بی سیم های ارتباطی دو طرفه و مرکز اطلاعات پلیس دسترسی ندارند و این باعث می شود که این کارکنان نتوانند متوجه شوند که با چه خطری روبرو خواهند شد؛ خطراتی از قبیل افراد حامل سلاح گرم، افراد دارای اختلال ذهنی و یا افرادی که در بحران هستند.

humane-society

به نقل از یکی از اساتید این دانشگاه، این واقعیت که بسیاری از این ماموران بررسی زندگی و نجات حیوانات را به عنوان حرفه ی خود انتخاب کرده و با وجود شرایط بسیار چالش برانگیز سالهاست که به این کار ادامه داده اند، نشانه تعهد آنهاست و این کارمندان و حیوانات سزاوار خدمات بهتری هستند.

از سال ۲۰۱۲ دولت انتاریو بودجه ای را به مبلغ ۵ میلیون دلار به این انجمن تخصیص داده است ولی بنابر گزارش های به دست آمده از دانشگاه ویندزور، این بودجه کمتر از یک سوم هزینه های OSPCA را پوشش می دهد و در نتیجه منابع کافی برای مامورانی که ساعت های زیادی را باید صرف کنند تا یک موقعیت را بررسی کنند، وجود ندارد.

به گفته این مأموران، گاهی اوقات آنها تلفنی دریافت می کنند مبنی بر یک موقعیت اضطراری برای یک حیوان، اما اغلب موارد زن و یا کودکانی هم در آن منطقه وجود دارند که مورد سوء استفاده قرار گرفته اند و نمی توانند به حال خود رها شوند. بازرس ارشد OSPCA، کانی مالوری می گوید که از ۵ میلیون دلار تعهد سالانه دولت تشکر می کند، اما این مقدار برای فراهم کردن شرایط مناسب برای نیروی انسانی و داشتن تجهیزات لازم کافی نیست. ماموران به طور مستقیم توسطOSPCA استخدام شده و با حقوق ۱۹ دلار در ساعت و بدون هیچگونه مزایای بازنشستگی شروع به کار می کنند. همچنین گفتنی است که این انجمن زیر نظر اتحادیه نیست.

انجمن جلوگیری از خشونت علیه حیوانات(OSPCA) سالانه ۱۸۰۰۰ شکایت و ۳۰۰۰۰ تماس تلفنی دریافت می کند، حدود ۹۰ نفر در سرتاسر استان برای این مرکز کار  می کنند که ۶۲ درصد آنها زن هستند. این انجمن در برگیرنده ی یک نیروی کار عظیم است که با وجود منابع کم و پشتیبانی محدود، کار زیادی را انجام می دهند و سزاوار آن هستند که به نحو مطلوبی به وضعیت آنها رسیدگی شود.