شهروند ـ یک غول رسانه ای خیابان وال استریت را ترک کرده و به خیابان بی (Bay) تورنتو می آید. روز جمعه تامسون رویترز اعلام کرد که فعالیت هایش را در قالب یک مرکز تکنولوژی جدید در تورنتو گسترش می دهد و از این طریق ۴۰۰ شغل جدید در طی دو سال آینده در تورنتو ایجاد خواهد کرد.

leaders-at-reuters

به گفته ی مدیر عامل تامسون رویترز، جیم اسمیت، کانادا تنهای خانه ی آنها نیست، بلکه خانه یک اکوسیستم در حال ظهور از استعدادهای فن آوری در سطح جهان است. اسمیت می گوید که امیدوار است تا تعداد۱۵۰۰ موقعیت شغلی در تورنتو ایجاد کند. این خبر “سازمان خبرهای مالی” به قدری بزرگ بود که جاستین ترودو، کاتلین وین و جان توری را به مرکز بی آدلاید کشاند تا در این باره صحبت کنند.

آنها هرسه از شنیدن این خبر بسیار مشعوف هستند و می گویند از این که این امکان در کانادا برای شرکت های بزرگ فراهم شده است تا خودشان را توسعه دهند و برای کانادایی ها اشتغال زایی کنند بسیار امیدوار کننده است و به هیچ طریقی سد راه آنها نخواهند شد.

این اتفاق که تامسون رویترز تورنتو را برگزیده است بسیار برای اقتصاد و موقعیت کاری این شهر اهمیت دارد. رویترز هم اکنون ۱۲۰۰ کارمند در کانادا دارد.