شهروند ـ فرح طاهری: جمعه ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶  مراسمی در بنیاد پریا برگزار شد که طی آن از کمک های مالی دولت کانادا به بنیاد قدردانی شد. این مراسم در حضور آقای علی احساسی، نماینده ی لیبرال پارلمان کانادا از حوزه ی ویلودیل، خانم گیلا مارتو، آقای اریک جولیف رئیس پلیس منطقه یورک و چند تن دیگر از اعضای شورای شهر و مقامات شهری و استانی و با حضور دست اندرکاران و داوطلبان بنیاد پریا و همچنین اعضای جوامع مختلفی که از خدمات بنیاد بهره مند هستند، برگزار شد.

مارال مسعودی مجری مراسم، ضمن خوشامد به حاضران، از احمدرضا تبریزی، رئیس و بنیانگذار بنیاد پریا دعوت کرد که گزارش کوتاهی از عملکرد سال گذشته ی بنیاد ارائه دهد.

parya-1
parya-2
parya-3

رئیس بنیاد پریا به فعالیت های ۱۶ ساله ی بنیاد اشاره کرد که از مخاطبان خردسال تا سالمند را تحت پوشش دارد. بنیاد برنامه های مختلفی برای تازه واردان، سالمندان و شهروندان ارشد، کودکان و نوجوانان دارد. این مرکز صرفا برای ایرانیان نیست و چینی‌‌‏ها، روس‌‌‏ها، کره‌‌‏ای‌‌‏ها و اعراب نیز از خدمات آن در حوزه کلاس‎‌‌‏های آموزش زبان انگلیسی، رسانه‌‌‏های اجتماعی و دیگر فعالیت های آن بهره‌‌‏مند می‌‌‏شوند.

 در ادامه ی مراسم در حضور خانم گیلا مارتو، نماینده ی محافظه کار مجلس انتاریو از حوزه ی تورن هیل، متن تخصیص کمک مالی دولت انتاریو به بنیاد پریا توسط مارال مسعودی خوانده شد و سپس خانم مارتو در سخنان کوتاهی “نقش افرادی که از وقت، پول و عمر خود هزینه می‌‌‏کنند و داوطلبانه خدمت می‌‌‏کنند” را در موفقیت دولت و استان بسیار پررنگ خواند.

پس از آن اریک جولیف، رئیس پلیس منطقه یورک و علی احساسی نماینده ایرانی تبار مجلس فدرال کانادا از حوزه ویلودیل تورنتو در سخنان کوتاهی به نقش مهم بنیاد پریا و تاثیر مثبت فعالیت‌‌‏های آن در تورنتو تاکید کردند. همچنین نامه کتبی‌‌‏ وزیر امور سالمندان در انتاریو خطاب به بنیاد پریا به منظور تشکر از خدمات این بنیاد به سالمندان و بازنشستگان خوانده شد.

در ادامه مراسم از داوطلبان بنیاد خواسته شد تا با حضور بر روی صحنه، تقدیرنامه هایشان را دریافت کنند.

در خاتمه در کنار کمک های دولتی، به کمک های مالی افراد نیز اشاره شد و از آقایان درویش و ابهری برای حمایت‌‌‏های مالی ‌‌‏شان به بنیاد پریا قدردانی شد.