شهروند- جنیفر پیچ (Jennifer Peitsch) دختر اهل وینیپگ می گوید که وقتی شما در یک رستوران کار می کنید دو نوع انعام ممکن است به شما داده شود: انعام خوب و یا انعامی که زندگی شما را تغییر دهد. او شنبه شب در حالی که به عنوان پیشخدمت در رستوران Mongo’Grill در بلوار Regent مشغول به کار بود انعامی از نوع دومش دریافت کرد، ۱۰۰۰ دلار بر روی یک صورت حساب ۸۷ دلاری!

جنیفر قرار نبود که شنبه شب کار کند و در واقع به جای دوستش آمده بود. شنبه شب، شب بسیار شلوغی برای رستوران بود و جنیفر مجبور بود تمام مدت برای آوردن غذا و سرو کردن آن برای مشتریان در رفت و آمد باشد، اما چهره ی یک خانم و سه نوجوان را که بر سر یک میز نشسته بودند و با صبر و حوصله ی فراوان انتظار می کشیدند هرگز از خاطرش نخواهد رفت، اگرچه از شدت خوشحالی نام آنها را نپرسیده است.

زنی که ۱۰۰۰ دلار انعام داد

موقع پرداخت صورت حساب توسط این خانواده، جنیفر متوجه شد که میزان پرداختی بسیار بیشتر از مبلغ صورت حساب است و به سرعت به آن ها گفت که حتما اشتباهی رخ داده است، اما آن خانم به جنیفر گفت که میزان انعام درست است و باعث شد که وی از خوشحالی به گریه بیفتد. جنیفر از این اتفاق بسیار خوشحال است و آرزو دارد که روزی بتواند کسی را این چنین خوشحال کند.

جنیفر به خبرنگار سی بی سی گفت که از این پول برای هزینه ی تحصیلش استفاده می کند.