شهروند ـ روز سه شنبه روز جالبی برای حیوانات در باغ وحش تورنتو بود. این باغ وحش هرساله درخت های کریسمس را که استفاده نشده است به عنوان هدیه دریافت می کند تا برای بازی در اختیار حیوانات قرار دهد، امسال نیز فروشگاه Home Depot تعداد ۱۰۹ درخت کریسمس را به این باغ وحش اهدا کرده است.

یکی از مسئولان این باغ وحش می گوید که وجود این درختان باعث می شود حیوانات بتوانند به راحتی رفتارهای طبیعی خود را نمایان سازند که این کار برای سلامتی شان بسیار مهم و مفید است.

روز سه شنبه حیوانات باغ وحش از دیدن درختان کریسمس در اواسط ژانویه و در هوای سرد تورنتو تعجب کردند. اگرچه که به قول نگهدارندگان، این حیوانات چیزی از کریسمس نمی دانند ولی واکنش های آنها به این درخت ها بسیار جالب و دیدنی بود. برخی از آنها مانند یکی از گوریل های ۱۵ ساله ی این باغ وحش بالای درخت رفته و با هر بار تکان دادن این درخت هدیه ای را که برایش در لابلای شاخ و برگ درخت پنهان شده بود دریافت کرد و از این حرکت بسیار ذوق زده شد.

بعضی از این حیوانات با دیدن یک باره ی درخت ها در مقابل محل نگهداری شان تعجب کرده و فرار کردند، اما بیشتر آنها با دیدن هدیه ی امسال خود سر از پا نمی شناسند و به شیوه ی خود از کسانی که این هدایا را به آنها تقدیم کردند تشکر می کنند.