شهروند- زمستان همیشه زمان مناسبی برای سفر به پایتخت کانادا، اتاوا بوده است، اما امسال اتاوا برنامه های بیشتر و بزرگ تری برای بازدید کنندگان در نظر گرفته است و می توان با رزو یک محل اقامت رنتال از طریق وب سایت https://www.canadastays.com/ottawa-condo-rentals در هزینه های اقامت صرفه جویی کرد و از دیدنی های شهر لذت زیادی برد.

The Rideau Canal و بازار ByWard  به مناسبت سالگرد ۱۵۰ سالگی اتحاد کانادا در سال ۲۰۱۷ سرشار از ویژگی های تعطیلات هستند و جشن های آنها از نیمه شب اول  ژانویه شروع شده و کل زمستان ادامه پیدا می کند.

فعالیت های زیادی را می توان در زمستان در پایتخت کانادا انجام داد،  از اسکیت روی یخ در بزرگ ترین سالن هاکی جهان گرفته، تا دیدن موزه ها و گالری های هنری در اتاوا.

یکی از هیجان انگیزترین بخش های این سفر می تواند چشیدن طعم ۴۰ آبجوی ساخت انتاریو و کبک در فستیوالی به نام Winter Brewfest باشد که از تاریخ ۱۷ فوریه تا ۱۹ فوریه در ساختمان Horticulture برگزار می گردد.  همچنین شانس اسکیت سواری بر روی یخ های the Rideau Canal و صرف یک لیوان شکلات داغ مخصوص اتاوا و شیرینی های منحصر بفرد این شهر از گزینه های دیگری است که نمی توان به راحتی از آنها گذشت.