شما می توانید از تمامی دستگاه های الکترونیکی قابل حمل به جز تلفن های همراه در طول پرواز در صورتی که در حالت پرواز باشند، استفاده کنید. خط هوایی تان را برای اجازه استفاده بررسی کنید، زیرا برخی از ارائه کنندگان خدمات، اجازه استفاده نمی دهند.

 

اجسام لبه تیز یا نوک تیز

همراه داشتن اجسام تیز مثل شمشیر ، کاتر ، تبر و … که می تواند منجر به جراحات جدی شوند، قدغن هستند.

 

مواد آرایشی بهداشتی شخصی

اجازه همراه داشتن مواد آرایشی – بهداشتی شخصی در صورت  موافقت با محدودیتliquids, aerosols and gels امکان پذیر می باشد. در ساک هایی که تحت بازرسی قرار می گیرند مقدار خالص هر ماده نباید متجاوز از ۵/۰ لیتر یا ۵/۰ کیلو باشد. مواد مایع یا گاز برای ورزش یا استفاده خانگی تنها در ساک هایی که تحت بررسی قرار می گیرند، مجاز هستند. سوپاپ های انتشار در ظروف مایع یا به صورت گاز باید توسط یک کلاهک یا سایر ابزارها جهت  پیش گیری از انتشار مواد، محافظت شوند. برای دیدن جزئیات بیشتر لطفا با CATSA’s Complete Items List مشاوره کنید. شما می توانید ترکیب حداکثری ۲ کیلو یا ۲ لیتر مواد بالینی غیر رادیواکتیوی و مواد آرایشی بهداشتی شخصی را به همراه داشته باشید.

 

صندلی چرخ دار یا سایر وسایل کمکی که با باتری کار می کنند

از پیش با خط هوایی تان برای انتقال صندلی چرخ دار یا سایر وسایل کمکی که با باتری کار می کنند، هماهنگ کنید. با خط هوایی تان برای تعیین باتریها و هرگونه شرایط اضافه هماهنگ کنید.

هر یک از موارد ذکر شده می تواند خسارت زیادی به مسافر وارد کند. ممکن است برای شما، این سوالات پیش بیاید مانند: شرکت های بیمه چه چیزهایی را پوشش می دهند و یا چه چیزهایی را پوشش نمی دهند؟ و همچنین آیا برای اخذ بیمه شرایط سنی وجود دارد؟ و آیا می توان با یک بیمه مسافرتی، چندین مسافرت داشت؟ شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل در این زمینه با ما تماس بگیرید.

اقتباس   www.cover4u.ca  و  travel.gc.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

   www.insufin.com

   www.facebook.com/Insufin