شهروند: شنبه ۲۵ فوریه در مراسمی که از سوی حزب لیبرال در کلیسای پرس بترین Presbyterian ریچموندهیل برگزار شد، دکتر رضا مریدی برای چهارمین بار متوالی به عنوان کاندیدای رسمی حزب لیبرال برای شرکت در انتخابات عمومی استان انتاریو که در ماه جون ۲۰۱۸ برگزار می شود، انتخاب شد. در این مراسم نخست وزیر انتاریو و رهبر حزب لیبرال، کتلین وین، وزیر حمل و نقل، استیون دوکا، (Steven Del Duca) وزیر خدمات عمومی هلنا جاسک،  ،(Helena Jusk)لیونا ال اسلو(Leona Alleslev) و مجید جوهری نمایندگان پارلمان فدرال، کاسترو لیو (Castro Liu)نماینده انجمن شهر ریچموندهیل و جمع زیادی از ساکنان ریچموندهیل حضور داشتند.

جلسه به ریاست برایان جانز(Brian Johns) معاون حزب لیبرال انتاریو شروع شد و سپس لوئی اسپدا لیری(Louie Spedaliere)، رئیس حزب لیبرال ریچموند هیل دکتر مریدی را به عنوان نامزد کاندیداتوری اعلام کرد که بلافاصله به تأیید نجوا امین و مارتا اکسدی(Marta Ecsedi) رسید و پس از انجام تشریفات مربوطه، دکتر مریدی به عنوان کاندیدای رسمی حزب لیبرال انتاریو برای شرکت در انتخابات ماه جون ۲۰۱۸ انتاریو معرفی شد.

دکتر مریدی با ابراز احساسات پرشور حاضران پشت میکروفن رفت و از حاضران، اعضا و داوطلبان حزب و کلیه حامیانی که طی ۱۰ سال گذشته و در طول سه دوره انتخابات ۲۰۰۷- ۲۰۱۱- ۲۰۱۴ به ایشان کمک کرده بودند و نیز از همسرش پریچهر مریدی که همواره در کنارش بوده است قدردانی کرد و سپس به گوشه هایی از دستاوردهای خود و دولت انتاریو در پیوند با شهر ریچموندهیل و بخش جنوبی منطقه یورک اشاره کرد. از آن جمله:

Moridi-6
Moridi-5
Moridi-4
Moridi-3
Moridi-2
Moridi-1

تأسیس شعبه دانشگاه یورک در مارکهام

تأسیس شعبه بیمارستان مکنزی در تقاطع خیابان های میجر مکنزی و جین

تخصیص ۵۱میلیون دلار برای مطالعات مهندسی متروی ریچموندهیل

تعریض بزرگراه شماره ۷ و تکمیل این پروژه

تعریض خیابان یانگ (در حال ساختمان)

امتداد خط قطارGo  از خیابان میجرمکنزی تا خیابان استوویل

امتداد خط HOV بزرگراه ۴۰۴ از بزرگراه شماره ۷ تا خیابان استوویل

در پایان دکتر مریدی گفت که خدمتگذاری به مردم ریچموندهیل در پارلمان انتاریو افتخار بزرگی است و یقین دارد که ساکنان ریچموندهیل در انتخابات ۲۰۱۸ نیز کماکان از او حمایت خواهند کرد.

سپس خانم کاتلین وین نخست وزیر انتاریو پشت میکروفون قرار گرفت و با اشاره به سابقه طولانی آشنایی و دوستی با دکتر مریدی اظهار کرد که هوشمندی، تجربیات و دانش سرشار دکتر مریدی سرمایه گرانقدری برای هیئت دولت انتاریو است. او در ادامه ی سخنانش به دست آوردهای دولت خود اشاره کرد:

تقویت و افزایش میزان حقوق بازنشستگی ارشدان

تأسیس ۱۰۰هزار محل جدید برای نگهداری کودکان (مهد کودک)

شهریه رایگان دانشگاه و کالج برای دانشجویان کم درآمد.

لازم به یادآوری است که این قانون در زمان وزارت دکتر مریدی در وزارتخانه دانشگاه ها و کالج ها تصویب شد.

اختصاص بودجه ۳۲میلیارد دلاری برای ساختار حمل و نقل در بزرگشهر تورنتو

ایجاد هزار کیلومتر خطوط انتقال برق فشار قوی

حذف مالیات استانی از هزینه برق و امکان تخفیف بیشتر در هزینه برق در آینده نزدیک

ایجاد ۷۰۰هزار شغل جدید پس از رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸ به طوری که در حال حاضر انتاریو دارای کمترین درصد بیکاری در کل کاناداست.

معرفی سیاست های اقتصادی و مالیاتی صحیح به طوری که رشد اقتصادی انتاریو رتبه اول را در کانادا داراست. به علاوه از نظر جذب سرمایه گذاری خارجی انتاریو رتبه اول را در قاره امریکای شمالی داراست.

خانم کتلین وین سپس از داوطلبان و فعالان حزبی و حامیان دکتر مریدی قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که مردم انتاریو در انتخابات آینده به حزب لیبرال رأی خواهند داد تا این حزب بتواند کماکان به سازندگی انتاریو ادامه دهد.

گفتنی ست که دکتر مریدی اولین کاندیدایی است که حزب لیبرال انتاریو برای شرکت در انتخابات ۲۰۱۸ اعلام می کند. کاندیداهای بقیه حوزه های انتخاباتی به تدریج در طی سال جاری معرفی خواهند شد.

پس از پایان سخنان خانم کتلین وین دکتر مریدی مجددا از شرکت کنندگان سپاسگزاری کرد و آن گاه از حضار پذیرایی شد.