در طی شرایط اورژانسی، (چه پیش از درخواست، در طی یک بستری شدن تحت پوشش یا پس از ترخیص از بیمارستان) بیمه کننده حقوق زیر را داراست:

  1. انتقال شما به یک به مرکز درمانی / بیمارستانی

(b بازگرداندن شما به  ایالت یا منطقه شهروندی کشور مبداتان  (که می تواند کشور زادگاه باشد و یا به عبارتی دقیقتر کشوری که از آن پاسپورت دارد. )

اگر زمانی که بیمه کننده بیان داشته که شما به لحاظ پزشکی وضعیت ثابتی دارید، از انتقال یا بازگشت خودداری  کنید، بیمه کننده از هرگونه مسئولیتی برای هزینه های پیش آمده برای چنین بیماری یا جراحتی پس از تاریخ پیشنهادی انتقال یا بازگشت، مبرا خواهد بود.و در مورد انتقال، زمانی که بیمارستان را انتخاب می کنید، شرکت بیمه بنا بر قرارداد، برای شرایط پزشکی شما زمانی که شکل انتقال و بازگشت را خودتان انتخاب و هماهنگ کرده اید، هرگونه تدارکی را فراهم می کند.

اختیار کردن بیمه های تکمیلی و همچنین در مسافرت، اختیار کردن بیمه های مسافرتی، پیشنهاد و توصیه می شود، چرا که ضمن آرامش شما از پوشش هایی نظیر، پرداخت هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور مبدا- جابجایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور در صورت بیماری و یا هرگونه حادثه – پرداخت هزینه های فوریتی دندانپزشکی – سرقت و یا مفقود شدن گذرنامه و خدمات مربوط به تاخیر ورود چمدان و یا تاخیر در پرواز هواپیما – بازگرداندن جسد متوفی به کشور مبدا- بازگرداندن کودکانی که بدون سرپرست مانده اند، برخوردار می شوید.

همچنین از آمبولانس و یا هلیکوپتر در صورت وقوع حادثه، دارو تا سقف تعیین شده در بیمه نامه، فیزیوتراپی، پرستارخصوصی، آزمایشات پزشکی مورد نیاز از جمله سی تی اسکن برخوردار خواهید شد.

فراموش نکنید برای اینکه از ۱۰۰ درصد پوشش بیمه استفاده نمایید حتمن قبل از مراجعه به بیمارستان و یا دکتر و مراکز درمانی سرپایی با شماره تلفنی که در بیمه نامه و یا کارت بیمه نامه مسافرتی جهت مواقع اضطراری آمده است، تماس گرفته شود.

همچنین در صورت نیاز پس از خروج از بیمارستان دو تا سه بار مراجعه به پزشک، جهت هر مورد مریضی و یا تصادف قابل مراجعه و پیگیری است و همینطور در صورت مراجعه به پزشک خانوادگی و پرداخت هزینه، از طرف شرکت بیمه قابل پوشش است.

اقتباس   www.cover4u.ca و travel.gc.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

   www.insufin.com

   www.facebook.com/Insufin