شهروند- هوای بهاری بارانی امسال باعث شد که بسیاری از تورهای باغ گردی جزیره های داون تاون تورنتو کنسل شده و قایق های فری از بردن علاقمندان و توریست ها که هرساله برای دیدن باغ های دست نخورده و بکر این جزیره ها به تورنتو می آمدند منع شوند. اما خوب است بدانیم که جزیره های تورنتو تنها امکان برای مشاهده ی باغ ها و باغچه های زیبا نیست و تورهای دیگری نیز که از آخر این هفته شروع می شود که شما را به بسیاری از نقاط دیدنی شهر می برد که ممکن است در شرایط عادی هرگز گذر شما به آن مکان ها نیفتد.

دیدن این باغ ها مجانی است، ولی شما باید برای رفتن بلیت تهیه کنید و به دلیل اینکه خریدن این بلیت ها به برگزار کنندگان در نگهداری این باغ ها کمک می کند خوب است در صورت امکان یکی از آنها را تجربه کنید. یکی از این گردش ها دیدار از باغ های مستقر در منطقه ی رزدل تورنتو است که روزهای شنبه و یک شنبه ۱۰ ام و۱۱ ام جون از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر برگزار می شود و به همراه تور دوچرخه سواری است و شما می توانید برای اطلاع از جزییات آنها با شماره ۴۱۶۳۹۷۱۴۸۳ تماس بگیرید.

از دیگر تورهای باغگردی این ماه دیدار از شهر نیاگارا کنار دریاچه، باغ اسرار آمیز قدیس جان در اسکاربورو، و بسیاری دیگر مانند این هاست که می توانید با مراجعه ی وب سایت

https://gardenmaking.com/ontario-gardening-events/

از جزییات ، تاریخ و تهیه بلیت آن ها آشنا شوید و بهترین را انتخاب کنید.