شهروند- رهبر فدرال حزب NDP، جاگمیت سینگ، چهره جوان و جذاب این حزب این روزها نه تنها برای آینده کانادا وعده می دهد، بلکه می گوید همه تلاشش را خواهد کرد تا در انتخابات سال ۲۰۱۸ رهبر حزب NDP استان انتاریو، آندریا هوروات، جایگزین کاتلین وین شود.

این رهبر جوان و جسور که سری در دنیای مد و فشن نیز دارد به گفته ی همکاران و طرفدارانش بسیار پر انرژی و مثبت است. او ۳۸ سال دارد و می گوید که جاستین ترودو در مقابل او میانسال محسوب می شود.

سینگ بسیار به آینده و رسیدن به مقام نخست وزیری کانادا امیدوار است و بارها گفته است که کانادا با سر کار آمدن حزب NDP کشور بهتری خواهد شد.

این رهبر جوان انتقادات زیادی را نیز به جاستین ترودو وارد می کند و می گوید تنها دلیل رأی آوردن ترودو وعده های انتخاباتی بود که در بسیاری موارد اجرایی نشده است.

سینگ می خواهد به گفته خودش مرد عمل باشد و این روزها اعلام کرده است برای کمک به برگزیده شدن آندریا هوروات به عنوان نخست وزیر انتاریو از هیچ تلاش و تبلیغاتی فروگذار نخواهد کرد.

سینگ می گوید که آندریا مانند مربی او بوده است و او را به عنوان معاون رهبری انتخاب کرد. هم اکنون نوبت سینگ است تا کمک کند هوروات به مقامی که شایسته اش است برسد و برای مردم خدمت کند.